-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
arty
veterán
válasz DaniV8 #38939 üzenetére
ps3-on nincs deadzone a dirt3 kormánybeállításainál?
mert egyébként jól írta Joshi, az érzékenységet kellene állítani, ha van ilyen opció a ps3as dirt3ban (szokott lenni, de a konkrét ps3as verziót nem hiszem hogy itt sokan ismerik)guglizva ezt a beállítást találtam:
Steering Deadzone: 0
Steering Saturation: 100
Steering Linearity: 0
Throttle Deadzone: 0
Throttle Saturation: 100
Brake Deadzone: 0
Brake Saturation:100
Vibration Strength: 100%
Wheel Strength: 100%
Wheel Weight: 60%ez a teljes 900 fokát kihasználná a kormányodnak.... a steering saturation-t próbáld levenni 90-re, 80-ra, 70-re, stb... ez állít talán azon, hogy 50-en pl csak 450 fokot forgathasd VAGY dupla érzékeny lesz a kormányzásod, ki kell próbálni.
aztán külön meg lehet próbálni a linearityvel is játszani, hogy az hogyan befolyásolja a kormányzást. aztán akár együtt....
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
fatal`
titán
válasz DaniV8 #40029 üzenetére
"A fékpedálban lévő kis gumi engem is idegesített, szétszettem és félbe vágtam, így tudom nyomni is és megmaradt a valódi fék érzet is."
Ezt kár volt, elég a szaturációt levenni a játékokban és akkor nem kell annyira taposni a féket, így oda lett a garanciád.A Force Feedback kikapcsolását nem nagyon javaslom, mert különben egy olcsóbb kormány is megteszi. Be kell állítani, nem az a lényeg, hogy szétrázza az asztalt.
Az alulra menő kábeleket én is rühelltem, nagy baromság.
-
veterán
válasz DaniV8 #40029 üzenetére
"nem folyamatossan rázza rossz úton, hanem inkább üt." Fogaskerekes megoldás sajátossága sajnos.
Én is részben emiatt meg a középen érzékelhető FFB lyuk miatt vettem szíjas T300RS-t, plusz T-LCM pedált. A fogaskerekes megoldáshoz képest olyan mintha egy VW Polo-ból átülnék egy VW Arteon-ba.
Sajnos ezzel nem fogsz tudni mit kezdeni. Viszont FFB nélkül hülyeség használni az 100% Kellenek azok az érzések amiket átad az erővisszacsatolás. Ha más nem akkor húzd kicsit lejjebb.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
iceman007
aktív tag
válasz DaniV8 #40037 üzenetére
Kurvára érdekel, hogy kapcsoltad ki az idegesítő rázást, sztem az összes Logiteches PC-s tulaj össze tenné a két kezét, ha egy kattintásra kikapcsolható lenne
Mi az, hogy egyenesen fusson az autó??? Default beállításokkal minden szimmetrikusra van véve, így zero esély van arra hogy egyik irányba is húzzon a kocsi....
"Még egyenesen is táncol" ezt kifejtenéd? Tipikusan akkor van ilyen ha a kormánybeállításoknál sok a minimum force... -
Joshi
titán
-
iceman007
aktív tag
válasz DaniV8 #40040 üzenetére
Mint ahogy írtam, erősen esélyes hogy a minimum force vagy valami másik érték túl magas.
Ez a jobbra-balra mozgás elengedett kormánynál jön elő?Nem tudok, mert ilyen nem létezik... Közel 100 autó van a játékban, utcai autók, verseny autók a GT-től az Endurance-on át az F1-ig gyakorlatilag minden. Minden egyes autó máshogy viselkedik más opciókat lehet beállítani stb stb. Nem is beszélve arról hogy minden pályára más beállítás kell valamint hogy nagy mértékben egyén függő is, hogy kinek milyen stílusú beállítás fekszik...
-
adrian360
őstag
válasz DaniV8 #40052 üzenetére
hatezerszer le lett írva hogy a több száz autó van a játékban, mindegyiknek más a beállítása, más egy FWD / AWD / RWD autó, más egy GT3 és más egy openwheel.
egyébként nincs olyan hogy az alap beállítással vezethetetlen egy autó, nálad valami a kormányon van szarul beállítva. az hogy nagy sebességnél minimális mozdításra is keresztbe áll kb akkor lehet, ha az érzékenység fel van tolva, és az 1 fokos kormány elmozdulást 40-nek veszi a játék. de ez nem autó hanem kormány setup -
JulesTS
őstag
válasz DaniV8 #40053 üzenetére
Az ffb smoothing nem az irányítást veszi el tőled, hanem az ffb holtjátékából adódó jobbra-balra kis mozgásoknál felerősödő oszcillációt szűri meg. Szíjas, vagy direct drive ffb-nél nincs ilyen, ott nyugodtan lehet 0. De fogaskerekesnél (a G920 is ilyen) előfordul, ott segít ha pár százalékra felveszed.
Amíg nem írod meg, vagy küldesz képernyőképet, hogy a programban a kormány és az ffb hogyan van beállítva, itt senki nem fog tudni segíteni.
Az autók beállításának eltekerése nem fog rajta segíteni. Az autók alap beállítással normálisan vezethetők és értelmes (elegendően gyors) köridőket lehet menni velük. -
Joshi
titán
válasz DaniV8 #40055 üzenetére
Az autó finomhangolása amit te kérsz az arra való, hogy tizedeket keress egy gyors körön. Vagy a versenyen stabilabb autózást érj el cserébe kicsit lassabb leszel. De ezek vezetési stílus függő dolgok, nincs olyan hogy ez vagy az a beállítás a tuti.
Most igazság szerint mi is a problémád?
-
FLx
addikt
válasz DaniV8 #40055 üzenetére
Az alapbeallitasokkal minden auto teljesen vezetheto, honapokig jatszottam ugy AC-t es ACC-t, hogy hozza se nyultam semmihez. A kormanyt viszont be kell allitani rendesen, foleg a linearitast es a steer lock-ot. Ahogy mar irtak, ha a virtualis kormanyod es a valodi nem mozog egyutt, akkor ott nem stimmelnek a beallitasok.
A legjobb ha elsore egy mx5-el probalod ki a kormanyt egyebkent, nem valami millio loeros versenygeppel. De azert azt is latni kell, hogy a konzolos AC es ACC kimondottan rossz a PC verziohoz kepest, foleg force feedback tekinteteben.
[ Szerkesztve ]
-
iceman007
aktív tag
válasz DaniV8 #40063 üzenetére
Mintha nem értenéd meg amiket írunk, így nehéz.......
Force Feedback-et tedd kb 70%-ra (itt sem lehet egyetemes igazságot mondani, mert futómű geometria alapján számolja a Force Feedback hatást, szóval autónként ez is eltér...legalábbis PC-n)
Kerb-et 10-re
Road-ot 15-re
Understeer effectet pedig kapcsold ki!Ülj bele egy kupás Mazda MX-5-be és csekkold, hogy egyformán fordul-e a virtuális kormány a valósággal. Ha ez is oké akkor csekkold, hogy még jelen van-e az oszcilláció, ha igen csökkentsd a Force Feedback értékét!
Ha már körbeértél és tudtál menni egy hibátlan kört, akkor lehet érdemes elkezdeni az autót állítgatni, hogy gyorsulj kicsit, addig teljesen felesleges és nincs értelme, nem tudom miért ragaszkodsz ennyire az autóbeállításokhoz.
-
v2
senior tag
-
v2
senior tag
válasz DaniV8 #40083 üzenetére
Te mit nem értesz azon, hogy ez NEM játék vagy autó beállítás! Ez szar kormány beállítás az is lehet, hogy nem jó a kormányod. Egy páran már leírtuk, mindenki érti. Egyébként a keresőbe beírod, hogy assetto corsa car setup és olyan 1 millió címet találsz
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
FLx
addikt
válasz DaniV8 #40083 üzenetére
Melyik autorol van szo egyaltalan? Minden autonak mas a sulyelosztasa, mas leszoritoero stb., van ahol teljesen termeszetes, hogy fickandozik. Megnezted, hogy stimmel-e a virtual steering wheel beallitas? Ha az nem jo, akkor szokott olyan lenni, hogy masnak erzed a kormanymozdulatokat.
En tovabbra is mx5-el probalkoznek, hogy azt mennyire erzed elethunek. AC-ben az egyik legjobban eltalalt auto, tobben ezen oktatnak versenyzoket mielott a palyara viszik oket.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz DaniV8 #40093 üzenetére
Nem sértegetni akartalak, egyszerűen csak össze-vissza beszélsz. Ez alatt azt értem, hogy a szimulátorozás időbe telik. Nagyon sok virtuális kilométert meg kell tenned ahhoz, hogy képben legyél. Az hogy elsőre "izeg-mozog" a kocsi alattad, az teljesen természetes. Pályaismerettel hogy állsz? Mondj egy pályát ami a kis újjadban van. Azon milyen köridőt mész egy adott autóval?
-
-
iceman007
aktív tag
válasz DaniV8 #40093 üzenetére
Egy 20 éves forza horizonos "hülyegyerek" általában tisztában van azzal, hogy egy árkád játékot tol és, hogy annak mik a korlátai nem keresi benne a szimulátort sem az ultrarealisztukus kormánybeállításokat, hanem csak játszik és élvezi és jól is teszi!. Te meg elvárod, hogy egy konzolos Assettoban - ahol korlátozottak a lehetőségek, mert a komolyabb szimulátorok PC-re vanak - egy belépő szintű kormánnyal, 100%osan élethű szimulációt kapj. De mi segítünk és leírjuk, hogy mit hova állíts miket nézz meg, hogy elérd a hőn áhított célt. Erre semmi érdemi reakciót nem adtál csak valamiért a világrekord setupot keresed, igaz az sem derül ki, hogy a közel 20 pálya és 100 autó melyik kombinációjára.....
Egyébként meg az oszcilláció (ha egyáltalán ez a baj, mert igazából az általad leírt jelenség sem derült ki pontosan) ezzel a kormánnyal nem lehet olyan erős, hogy ha fogod két kézzel a kormányt akkor kirántsa a kezedből! -
GalaHU
őstag
válasz DaniV8 #40093 üzenetére
Dani, nem kell megsértődni...
Tegyél már fel néhány kèpet, vagy még inkább videót (jó lesz telefonnal is) a beállításaidról meg a konkrét problémádról, tuti hamar kiszúrjuk mi a gond.
A leírás alapján nem megy, könnyen lehet hogy egyes fogalmak alatt is mást értünk, láttunk itt már ilyet.
Jól működő és rendesen beállított kormánnyal nincs olyan hogy az egyenes vonaltól alig eltérő íven a kocsi “izeg-mozog”, keresztbeáll....
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
- Creative SFXI SoundBlaster X4 Külső hangkártya
- KIÁRUSÍTÁS! MINI PC : Intel Pentium J4205 - 8GB DDR4 - 256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen