Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsozsa74

    senior tag

    válasz Lincoln76 #50626 üzenetére

    Nem tudom miért emlegetsz folyamatosan fél millás cockpitet, sokkal olcsóbban is be lehet szerezni jó cockpiteket, akár valamely cégtől, akár az Atesz félét. És nem lebecsülvén az Ikea klasszikus Poang nyújtotta komfortot, azért azt lássuk be, hogy nem vezetésre találták ki, szóval nyugodtan elképzelheted, hogy mennyivel jobb egy erre tervezett cuccban üldögélve vezetni. Mert ez biztos, hogy így van. :) Mint gyakorló Poang és cockpit tulajdonos állítom ezt.

    [ Szerkesztve ]

    Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74

  • GalaHU

    őstag

    válasz Lincoln76 #50626 üzenetére

    Mindig örömteli ha új taggal bővül a lelkes szimezős csapatunk, nagyon jó irányban indultál el, de azért még az út elején jársz. Hidd el, bőven van feljebb, és nem csak a pénzégetés a lényeg, hanem valóban többet nyújtanak a komolyabb rendszerek.

    Egyrészt a fél millával több tényleg barokkos csúsztatás, mert a TR80-at minden értelmes kiegészítővel felpimpelve (túlárazott ülés nélkül) nem tudom 1000 Euro fölé felvinni, az meg jelen állás szerint nincs 400k HUF. De nem ennyit kell "ledolgoznia", csak 300k-t mert az állványod, meg a Poang együtt is belenyal a százasba... :) Nem piszkálódni akarok, megértem hogy örülsz, de tényszerűen ebben biztos jobbak a komplett rig-ek:

    1. Ha egy valóban erős DD kormányt teszel rá és nem a Fana belépőjét (ami remek kormány a kategóriájában) akkor annak az önsúlya és pláne a nyomatéka simán megmozdítja az állványokat. Egyszerűen a karoddal elcsavarod a nagy küzdelemben.

    2. Ha rendes LC-s pedált használsz, ami a valósághoz közeli erőre van beállítva -pláne cipőben- akkor simán eltolod vele magad. Mégha a Poang-ot ki is kötöd a kerethez, a háttámlád nem fix, hanem hátratolod magad. Ez egyáltalán nem az amit egy versenyautóban tapasztalsz, ráadásul a pontos fékezést, pláne a magasabb szintű technikákat is megnehezíti

    3. A Poang-os üléspozi lehet hogy kényelmes, de semelyik szakággal nem összehasonlítható. GT/Rally-hoz túl döntött, formulához meg túl magas.

    4. Az Ülés-pedál távolságát és szögét sem lehet valósághűre belőni

    5. A komolyabb rig-eket számos bővítési lehetőség van, billenytyűzettartó, egér, stamdeck, tablet, stb, ez az állványokat jóval nehézezebben megoldható, ergonómikusan és esztétikusan meg pláne. Egy H-s váltóról, kézifékről már nem is beszélve.

    6. Szintén nehézkes a különböző rezgetők, buttkicker felszerelése, az esetleges motion modulok meg egyenesen alkalmazhatatlanok

    7. S ami hosszútávon mind az eredményesség, mind pedig az egészség miatt nagyon fontos, a valódi rig-ek mm-re pontosan testreszabhatóak szinte minden paraméterükben. Ha órákat ülsz majd benne, és tapsod a LC-t, nagyon hamar kiderülhet, hogy érzékeny a térded, sajog a derakat, etc. Nekem egy időben mindig megfájdult a térdem, de 2-3 paraméter állításával teljesen elmúlt...

    Szóval remek cuccod van, valószínűleg a te igényeidnek most tökéletesen megfelel, feltehetően a fizikai lehetőségeidet is kimeríti , mert nem tud mindenki helyet szorítani egy rig-nek (bár általában az a vége) de ettől még nem vált a legjobb megoldássá. Annak meg pláne nem aki a valós körülménykhez legközelebb álló megoldást keresi.

    (abszolút károgós okoskodás a végére, nyugodtan ignoráld: a képen látható konfig árából egy Atesz féle cockpit és egy bontós autósülés is bőven kijött volna, ami ettől sokkal nagyobb élményt nyújtana)

    [ Szerkesztve ]

    Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

Új hozzászólás Aktív témák