Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GalaHU

    őstag

    válasz Jacek #41237 üzenetére

    Nagyon ritka kivételektől eltekintve minden mai modern versenyautóban szervós a kormánymű, nem véletlenül. Senki se szkanderozni akar verseny közben, hanem a lehető leggyorsabb lenni. Ez pedig nem megy ha küzdened kell a kormánnyal. Az utcaitól nyilván nehezebb, de azért nem malomkövet kell elképzelni. De van vicsorgás (néha instant kiesés) ha lehal a szervó, garantált a visszaesés.

    A szimezésben más értékelhető fizikai input hiányában kénytelen az ember a kormány felől jövő erőkre építkezni, a valóságban ez csak egyike a számos bejövő jelnek, de messze nem a legfontosabb. Ott a seggeddel vezetsz... :)

    Amióta így tapadnak a gumik, és ilyen agresszív futóműbeállítások vannak, alapvetés a könnyen forduló kormány.

    Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

Új hozzászólás Aktív témák