Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ForRedGlory

    félisten

    válasz kozmy #29686 üzenetére

    Elhiszem, hogy megoldható, de én pestre szakadt vidéki paraszt vagyok, akinek se célszerszáma, sem célembere nincsen, miután az összes zseni ismerősőm messze vidéken van.

    Egyébként megint le akartak pattintani.... 9 levelet váltottam a supporttal és az a nyomorék nem értette meg, hogy nem érdekel az, hogy hasonló a kettő. Nem én fogom körbetekerni, hogy fekete legyen, plusz nekem ez a ragasztós cucc sem jön be.

    Kicsit durvábban elküldtem melegebb éghajlatra és mondtam, hogy akkor majd a facebook oldalukra írok nekik privátot, mert látom elbeszélünk egymás mellett. (Tudom-tudom, én is köcsög vagyok, de letojom, fizettem érte, küldjék azt, amit igértek). Mit ad isten, elküldtem facen az üzenetet, 2 perc múlva jön az e-mail, hogy:

    Dear customer,

    our Support Team has engaged an RMA to resolve your case promptly. Type: Exchange with return

    The inquiry will now be processed. You will be informed by our office as soon as possible about the status and the further procedure.

    We have found one module for the Universal Hub in our warehouse and we will replace the module as an exception.

    Best regards,
    Your Fanatec Support Team

    Jó hogy találtak normális alkatérszt, ez aztán a teljesítmény a szerviztől. Teljesen kész vagyok... Ettől még szakadjanak meg, borzalmas a supportjuk... pedig milyen elégedett voltam velük régebben. Grátiszban megírtam nekik, hogy a Fanatec DD1 előrendelésemnek pápát inthetnek (azért majd megrendelem szerintem. :D)

    (#29688) Tapsyfüles: Elhiszem, de ez így kabaré. Mármint ez a megoldás, ahogy a Fanatec gyártja ezt a modult. Az Universal Hub-on lévő megoldáshoz képest ez borzalom. Csapnám agyon, aki ezt így kiadja a kezei közül. :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák