Új hozzászólás Aktív témák

  • GalaHU

    őstag

    válasz Jacek #41246 üzenetére

    Sehol nem írtam, hogy ugyanaz lenne...

    Azt írtam hogy nem olyan nehéz forgatni mint egy malomkövet, ergo az egekbe emelt nyomatéknak semmi köze a valósághoz.

    Versenyfutóművel már egy 15-ös kerék is simán átlépi tempóban azokat a bordákat amit utcaival rohadt nagynak érzel, 18-asnál meg nincs miről beszélni. Persze vannak nagyobb buckák vagy gödrök, de abban hogy ne tudja kitépni olyan könnyen a kezedből sokat segít a szervó. Ami mégegyszer mondom, jelenleg szinte minden kategóriában jelen van.

    Anno a libakergetőkön gyári kormányműves Ladával kezdtem, ott volt is némi birkózás, de mióta berakható a szervó, szinte minden Ladás azzal megy. Nekem is ég és föld volt, sokan károgtak, hogy elveszik a visszajelzés, de nem így volt. Ettől már csak az áttételmódosítós gyorskormány volt a jobb, 2 fordulat kopptól-koppig. Ezt ugyan szervó nélkül meg nem csinálod.

    Volt szerencsém, BMW pályaautóval Caterham-el is menni, sehol se kellett birkózni. A rallycross-os Subaru meg egyenesen vaj volt...

    [ Szerkesztve ]

    Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

Új hozzászólás Aktív témák