Új hozzászólás Aktív témák

  • kulfoldi

    aktív tag

    válasz blazsey2 #1782 üzenetére

    Es milyen tulajdonsagu az a CLK GTR kocsi? Marmint loero/suly? En most probalkozom beloni mivel menjek vegig az 1000km szuzukan.

    Eloszor probaltam a kupas GT-R-rel (480/1100) de ott csak addig voltam jo mig birtak a gumik, (azaz kb 10 kor) aztan emiatt jottek a hibak es visszaeloztek, sot ki kellett mennem boxba mert annyira elfogytak a gumik, szoval marha nagy lett a hatranyom es akkor meg nem tudtam mikor megy ki a gep, de szamolgattam es elegge megijesztett, hogy kb 10-szer kell kiallnom, mikozben a gep biztos, hogy ennel kevesebbszer, es nem biztos, hogy mindegyik koromben gyorsabb leszek, szoval eleg neces, hogy ki tudom-e autozni azt a par kiallasni hatranyt. (hibakkal nem is szamolva)

    Szoval kileptem. Aztan kiprobaltam egy Mclaren F1-et, (640/1100) es azzal eleg eros tudtam lenni ahhoz hogy ki tudjam autozni a kerekcseret, de aztan a 20 kor korul kiallt a gep es onnantol kezdve hirtelen kb 5 mp-vel szarabb koroket ment az AI mint a csereje elott, igy hirtelen tul nagy lett az elonyom, amit megint nem akarok, szoval ugyancsak kileptem.

    Aztan most vettem egy M3 GTR-t. (465/1120) ez elvileg a CLK GTR-hez hasonlo DTM kupas auto. Most ezt fogom megprobalni.

    A lenyeg, hogy olyan kocsi kene, amivel nem kapok ki, de nem is 10 korrel nyerek a vegen, hanem csak 1-2-vel, hogy legyen izgalom, vegig oda kelljen figyeljek arra, hogy ne hibazzak.

    Es te milyen beallitasokkal mentel? Neked is csak az ABS:1 volt? Mert pl egy Skid recovery bekapcsolasa ezen a palyan szerintem legalabb 5-10 mp-t is jelenthet?

    Megkoszonnem ha megosztanad a tapasztalataid!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák