Új hozzászólás Aktív témák

  • BadGe

    aktív tag

    válasz hi #39 üzenetére

    egyetértünk. viszont, van egy demo progi amit a RADRON-hoz adtak ki, úgy hívják, hogy RADEON'S ARK. Namost abba minden scene-ben alap a bumpmap-olt tükör, + tükör a falon + árnyék + fénytörés meg ilyenek. Ahhoz jól jönne egy komolyabb kártya. (rd8500).

    De persze ilyen szintű játékot még nem láttam és nem is tudom, hogy mikor készülnek majd ilyenek.

    és ami nagyon fontos: A képminőség előbb utóbb már számítási teljesítményen fog múlni, amit szerintem a központi processzorok mindenképpen felülmúlnak majd. szerintem pl olyan egyszerű műveletek esetén is mint egy 3d forgatás a központi proci gyorsabb mint bámelyik 3d gpu. (??? cáfoljatok meg)

    A bottleneck sajnos valahol mindíg előkerül, mert ha a rengeteg vertexet a proci esetleg gyorsabban is számolja ki mint a gpu, azokat valahogy át kell vinni a kártyára. AGP? hát elég szűk.

    Ha pedig a GPU fejlődik? Azok a GPU-k már nem is GPU-k lesznek, hanem speciális ADD-ON CPU kártyák.

Új hozzászólás Aktív témák