FLEX: Unified GPU PhysX bemutató

Montrealban zajlik az nVidia rendezvénye, ahol bemutatják a cég legújabb fejlesztéseit. Minket, játékosokat leginkább a GameWorks csomag érdekelhet, hiszen ebben szerepelnek azok a technológiák, melyeket az nVidia GeForce GTX kártyákkal rendelkezők jövőre viszontláthatnak képernyőiken.

Tegnap főleg a FLEX-ről esett szó, ami voltaképpen egy, a PhysX-et kibővítő modul lesz, melynek implementálása után a különféle PhysX-effektek nem csak az objektumokra, de egymásra is hatással lesznek. Eddig a folyadékszimuláció és a merev test-fizika nem működött együtt, ám a FLEX alkalmazásával ez lehetővé vált. Íme a bemutató:

A FLEX mellett a GI Works és a Flame Works is bemutatkozott, előbbi az nVidia saját megoldása a valós idejű globális illuminációra. Maga a technológia nem újdonság, azonban ez a vállalat első, saját megoldása. Lássuk, hogyan néz ki ez a gyakorlatban:

A Flame Works a tűz- és füsteffektek folyadékszimulációval történő kiegészítését takarja, melynek segítségével sokkal valósághűbb a lángok megjelenítése. A Deep Down című PS4-exkluzív játéknál már láthattunk hasonlót, de PC-n eddig még ez az első efféle kísérlet. Lássuk, hogyan néz ki:

Az nVidia ezen kívül a The Way Its Meant to be Played programban résztvevő játékoknál látható effekteket is demonstrálta. Látható volt az Assassin's Creed IV: Black Flag, Watch_Dogs, Batman: Arkham Origins, Call of Duty: Ghosts, The Witcher 3: Wild Hunt, War Thunder, Project Cars, Star Citizen és az EverQuest Next is a bemutatón.

Az eseményt élőben lehet nyomon követni a PC Perspective Live! csatornáján keresztül, így akit érdekel, ott minden információról első kézből értesülhet.

Azóta történt

Előzmények