Új hozzászólás Aktív témák
-
3L1T3
addikt
válasz Mirage #52777 üzenetére
Az hogy mindent a nulláról írnak újra. Új lesz a gumi szimuláció, grafikai engine, uj handling. Konkretan a NULLAROL epitik ujra a szeriat ezert sem lesz szamozva.
insider vagyok es meg mindig olyan kerdeseket kapunk ami alapjan meg messze a megjelenes.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
Wesder
félisten
válasz Mirage #52814 üzenetére
Ugye csak azért van ott a eve a Bethesda-nak, mert az MS megvette a Zenimaxot, így nem kell nekik külön eventet tartani.
Mintha azt mondtàk volna a kerekasztal beszélgetésen hogy tovàbbra is függetlenül dolgozik a Bethesda és csapatai, azzal a megkötéssel hogy tartalmat oda gyàrtanak, ahol van GamePass.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
.LnB
titán
válasz Mirage #53239 üzenetére
A játékmenetet tudom. Az, hogy körökre osztott lett, annak nagy bizalmat szavazok. Mert eddig ez a "csihi-puhi" harcrendszer idegenített el a sorozattól.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
hombre[EU]
veterán
válasz Mirage #53530 üzenetére
nem a tempóról van szó, bár én is örülnék,ha pörgōsebb lenne és ebbōl a szempontból az 5-ben a sprint nekem nagyon bejött (itt pedig a grappling hook is a mobilitást boostolja...hanem a core, a carmack féle nyers koncepció. mindenki egyenlō feltételekkel indul és aki jobb, az jobb semmifelé kezdōbarát,accessibility, szerencse bullshit ahol a vaktyúk is talál szemet .ha rossz vagy akkor sz*psz és tanulsz míg nem te dominálod az arénát
Life, Uh, Finds A Way
-
negyven2
veterán
válasz Mirage #53797 üzenetére
Ezt már többen is leírták, de... önmagában az, hogy egy nyílt világú játéknál mekkora a bejárható térkép (mennyi km²), az nem teljesen hardver függő. Mármint csak abb érdemes belegondolni, hogy egy TDU-nak 15x egy TDU2 meg vagy 20x akkora volt a bejárható térképe mint a FH5-nek lesz. És az egy X360-on futott.
De ott van pl. a The Crew 1-2 is, ahol olyan 5-7000 km²-es a térkép.De ott van pl. az Elite: Dangerous, vagy a No Man's Sky is ahol például.
Persze ilyen esetben még ott van kifogásnak az, hogy hogyan van kidolgozva az open world térképet, de az igazából GPU/RAM függő, és azt is ki lehet játszani (ráadásul egy Horizon szintű játék esetében nincs akkora kompromisszum mint pl. egy CP2077 esetében.
A legvalószínűbb válasz erre (és ez igaz pl. a Rockstar játékora is), hogy azért ekkora mert akkora méretben tudták értelmesen megtölteni tartalommal a világot. AC-k esetében is a legnagyobb gond, hogy a világ 80%-a csak ott van.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”