Új hozzászólás Aktív témák
-
KROK640
veterán
Hát ezt a külsőt tuti nem tévesztjük össze az eredetivel
Másik oldalról nyilván ésszerűsítések kerültek bele, 2024-ben a nagyobb és színes kijelző valamint a fényképező azért eléggé alap.
Olvasom itt a sok felháborodást, de nyilvánvaló, hogy a HMD-nél (ami már szerintem csak a retro hullám miatt nevezi Nokiának ezt a telefont) el is akarják adni a telefont.Ez kicsit olyan mintha egy autógyártól azt várnánk, hogy újra gyártsa egy az egyben a régi
1967-es Ford Mustangot(na jó, az nagy királyság lenne )... De mondjuk a facelift előtti Wartburg 353-at annak minden hibájával és fapadosságával, vagy a 1200-es Ladát (2101), Trabantot vagy Skoda 100-at és még sorolhatnám. Természetesen kompromisszumozva azzal, hogy se mai biztonság (légzsák, gyűrődési zóna, sávtartó stb.), se kényelem (szervó, ülésfűtés stb.) se fedélzeti szórakoztató rendszer, a motor is sokat fogyaszt stb.
Szerintetek mennyiért kellene ma egy ilyen autót újként gyártva (tehát nem Oldtimer) árulni, hogy néhány fanatikuson kívül bárki is megvegye? (autós példánál most engedjük el, hogy újként már valószínűleg típusengedélyt sem kapnának)
Szerintem még akkor is necces lenne, ha egy kicsit felmodernizálnák a külsejét, de megtartva az előd jellegztességeit (mint a Fiat 500-nak, a Mininek, Ford Thunderbirdnek stb és persze a Nokia 3210 - 2024-nek).Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
A telefont lenne necces eladni (egy az egyben a régi tudással, DE) felmodernizált külsővel, nem pedig a felsorolt autókat, amelyik mindegyik kb bomba siker volt. Ezért mert 2005-től Mustang is úgy kinézni ahogy, ezért ment vissza 2006-ban a Camaro is a '60-as évek végi formavilághoz, és még mondhatnék pár példát.
Én nem is tudom, hogy hogy jutottál ennek az ellenkezőjére - kontextusban a teljes szöveget és nem csak a kiragadott részt elolvasva - .
Ha például a (Lada 2101) újra gyártásba kerülne, de újként, de egy az egyben a régi autó lenne, mondjuk teszem azt 5-6 Millió ft-ért (amennyivel új autóként nem is számítana drágának) akkor szerintem igen sokan húzgálnák a szemöldöküket, hogy na de hát ennyiért már van rendes autó is, pláne használtan. Ahogy tesszük ma is, amikor 3-4 Millióért az ember elé kerül egy-egy csittóra restaurált OT-s példány, aminek azért történelme is van.
(és írom mindezt úgy, hogy 30 éve vagyok régi amerikai autó rajongó)Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
válasz Fancy-boy #33 üzenetére
Igen, pontosan ezt írtam, hogy jó eséllyel típusengedély sem lenne (ami kell a hivatalos sorozat gyártáshoz).
napi használatra meg tényleg nem sokan vennék, pláne (lásd az előző postomat) annyiért, amennyiért ma szerintem reálisan árulnák, hogy nyereség is legyen rajta.Az ilyen buta mini mobil meg szerintem börtönökön kívül máshová nem nagyon kellhet.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
"Újra kiadva változtatás nélkül 8210, 8310, 6510, 8850, 6310i stb" - érdekes elmélet. Ezeket szerintem nem a nosztalgia adná el, amit most is a HMD láthatóan megakar ülni, hanem az, hogy kifejezetten erre van igény. Sokévnyi telefonos boltos tapasztalatnál én is észrevettem, hogy van egy csoport vevő akik kifejezetten buta telefont akarnak, általában idősebbek vagy idősebbeknek lesz, ott viszont a jó nagy számok és nagy kijelző a keresett, nem az eredeti forma, és kínai gyártóknak van is erre céltelefonjuk.
Ráadásul a Nokia 8850-el azért sem értek egyet, mert az a maga idejében egy eléggé felsőpolcos készülék volt emlékeim szerint és azt meg az adta el.A 6310i meg mintha ki lett volna adva pár éve, ott is hasonló ésszerűsítésekkel, hogy nagyobb kijelző stb.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
Pontosan. Kicsit felmodernizálták a külsejét (szerintem sokkal jobban néz ki mint az eredeti), és műszerezettségben sem 1957 vagy 1975-öt tükrözi.
Mondjuk a km órán még lehetett volna dolgozni egy kicsit, a kilátás sem a legjobb, ahogy szerintem magas emberrel hátul sem ártott volna kipróbálni mielőtt gyártásba küldik, de amúgy nem rossz járgány.Az új Fiat 124-el, - ami errefelé Ladaként sokkal jobban menne - is haosnlóan kellene bánni, kicsit felmodernizált külső, és mai belbecs. Akkor menne. De egy az egyben az eredetit újragyártva új autóként szerintem bukás lenne. Még a Nivát is modernizálták, pedig az aztán tényleg olyan célterületre kellett, ahol nem nagyon számít.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
Én csak majd' egy évtizedet, de az egy nagyon érdekes évtized volt pont
Motorola Aura emlékszem a nagyon szokatlan formájára, de a kerek kijelző pl számlapos órát mutatva baromi jól nézett ki. Nekem a kedvencem mégis a V3-as volt, annyira szép volt az a telefon... csak a fránya flat kábel volt a gyengepontja. (szerintem nem véletlen, hogy az összcsukható mobilok mára kikoptak).Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
Igen, szerettem a V3-at én is nagyon. Ugyan csak tesztelésre volt nálam, de nagyon nehezen váltam meg tőle pár hét után is.
Igen, én is hasonló szerencsés helyzetben voltam, talán a legérdekesebb évtizedükben dolgoztam velük.Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
válasz Luck Dragon #64 üzenetére
ÚÚÚ de jó kis reklám!
Anno nem láttam, mivel mire ezek menők voltak, már rég nem TVztem, és reklámblokkolók miatt reklám mentesen élem az életem, de ezt kár volt kihagyniInkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs