-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yaye
őstag
válasz neongorack #79 üzenetére
7 liter. (13 sec. Az ember legjobb barátja a Gugli. )
-
Janesz
őstag
válasz neongorack #85 üzenetére
a malaguti egy nagy fos!!
ültem már sokszor f12-esen és f15-ösön is és állíthatom,hogy egy szar!!
ami esetleg még fasza:gilera runner (főleg a 180-as kétütemű 21lóerős)yamaha aerox, aprilia sr 50 ,125
ha faszákat akartok látni itt érdemes nézelődni..:Bővebben: link
[Szerkesztve] -
oceanearth
őstag
válasz neongorack #116 üzenetére
nagyon kemény. nekem is volt egy zx-m, de az nem nézett így ki. ez nagyon durván mehte, ahogy láttam a motor az full malossi tuning, a futómű se volt gyenge az első fék sem. ngk matrica, gondolom ngk gyertya van benne. azért az a baj a tuninggal, hogy nem jó hidegen az önindító, csak ha meleg a motor, egyébként néha még akkor is rugni kell
-
oceanearth
őstag
válasz neongorack #120 üzenetére
semennyire ez egy régi 98 utáni ZX, amit lefestettek az ülését újrahúzták. és az elejére nagyon kontár módon csináltak valamit, amire nem tudok rájönni, hogy micsoda. viszont nagyon csúnyán néz ki, ahogy sufni tuninggal megcsinálták
-
oceanearth
őstag
válasz neongorack #119 üzenetére
az király. hát nem tudom előbb üldd meg a motort, amjd sportgyújtás, gyertya, kipufugó(én leovincit ajánlom), de pl. ha visszahajtott tuning kipufogót akarsz az már igényli a nagyobb hengert meg a nagyobb karbit is. szvsz ha nagyon tuningolni akarsz akkor először gyertya, gyujtás, kuplung, majd egyszerre karbi, henger, kémény. sztem. hát, hogy mekkorát dob a teljesítményen azt nem tudom, de az én robogóm pl. megy terepgumikkal majdnem 100-at. ja és kifelejtettem, hogy a hátsó meg az első rugóstagot érdemes kicsrélni.
[Szerkesztve] -
oceanearth
őstag
válasz neongorack #123 üzenetére
na kkor neked tetszik a sima zx dio mert alapból nincs az elején az a szar. az üléshuzat tényleg király, csak 1 perc alatt a fehér szürkévé változik.
-
Janesz
őstag
válasz neongorack #119 üzenetére
semmit nem fog dobni a teljesítményen elárulom....tuningolás sorrendje
1. gyujtáselektronika (hogy ne fojtson le 65-nél bár a zx-ben nem kell mert az alapból is csak 65-öt megy!!!!!)
2.varriátor
3.henger
4.karburátor
5.kipufogó
6.hajtás
de a jog-on (ismétlem még 1x csak és kizárólag a nextzone super z és a superjog zr -ről beszélek amikor jog-ot említek) a karbit nem kell cserélni mert alapból nagyobb és a légszűrőt meg végképp nem szabad mert akkor át kell fúvókázni az egészet!!)
amúgy meg nézd meg a leo vinci kipufogóit!! nagyon jó minőség (gianelli-től jóval jobb!!) egy malossi dob kb 60k ugyanúgy mint polini...én sem a polinit vettem pedig megtehettem volna mert lóvé volt rá szarásig...
[Szerkesztve] -
Janesz
őstag
válasz neongorack #120 üzenetére
ez ocsmány!! főleg az eleján az a légbeömlő...
amúgy visszatérve a kipufogóra!! lehet,hogy felteszed és még szarabb lesz mint a gyárival...ugyanis a 2 üteműnek a lényege a fojtás és ezek a sportdobok nem úgy vannak kialakítva mint a gyári=rá kell hangolni a görgőket a karbit meg nem árt egy nagyobb henger se,hogy az ú.n. huzat hatás érvényesüljön ami a rezós kidörgők lényege!!(ha veszel egy jobb kipufogót adnak hozzá görgőket is!!talán nem véletlenül...)
[Szerkesztve] -
Janesz
őstag
válasz neongorack #241 üzenetére
aha oszt mit birizgálsz meg a motorján??azon nincs mit birizgálni...
mondom a dio-val az a gond az amennyit megy annyit tud a motor!! (és hát ugye márcsak tartósság szempontjából sem mindegy,hogy mindig annyival mész amit a motor tud valójában vagy mint a jog esetében lekorlátozták 65km/h-ban de attól még a motor tud 75km/h-t és így nem járatod soha maxon!!) -
oceanearth
őstag
válasz neongorack #247 üzenetére
ne légy ilyen morci, inkább ne írkálj olyan hülyeségeket, hogy kicsit megbirizgálom a motorját!! mit birizgálsz rajta?? nem bántásképp mondom, de sztem nem sok robogót szedtél szét, én sem, de legalább tudom, hogy nem a motorhoz kell először hozzá nyúlni, ha tuningot akarsz. nem kell besértődni, gondolkodni kell mielőtt írsz
-
Janesz
őstag
válasz neongorack #250 üzenetére
ne kapd fel a vizet...én csak tanácsot adtam,hogy ne vegyél dio zx-et mert nem olyan tartós mint a jog...olvasd vissza miért is (végsebességek,gyújtás stb amit írtam)
én már szereltem mindkettőt sőt mentem is rengeteget mindkettővel és a JOG jobb!! (fék is, jobban is gyorsul stb...)
na meg nézd meg ezt a gyönyörűséget.Bővebben: link.nincs ilyen formája egy dio-nak...
[Szerkesztve] -
Janesz
őstag
válasz neongorack #265 üzenetére
keress rá úgy is,hogy af35 asszem ez a tipusa...
[Szerkesztve] -
oceanearth
őstag
válasz neongorack #319 üzenetére
4-5 lityis. full gázon sztem megeszik vagy 4 litert, de ha annyi eszed van, hogy full gázon menny vele, akkor megérdemled, hogy kikönyököljön a hajtókar a blokk oldalán. kb 5-7 lóerős
-
Goose-T
veterán
válasz neongorack #321 üzenetére
Ne Zegen vegyél robogót! Múltkor voltam Mikosszéplakon (Zegtől 35km), olyan robogók voltak, hogy összefostam magam, marha olcsón. Mentek, ki lehetett mindegyiket próbálni. Ha nem lenne kocsim, tutira vettem volna egyet.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
oceanearth
őstag
válasz neongorack #733 üzenetére
nekem SP3mam volt, kurva jó volt. csak sajna meg kelett válnom a robogómtól, de remélem, hogy nbemsokára sikerül összeszednem a pénzt egy 250es 2 ütemű 50 lovas supermotora
-
oceanearth
őstag
válasz neongorack #739 üzenetére
ha csak dobot veszel, akkor nem dob, ahnem fojt. egyik ismerősöm a katanjára vett arrows dobot és alig ment a motor, szerelő mondta neki, hogy kéne neki a nagyobb karbi mega nagyobb henger. ez főleg a vissazfordított dobokra igaz, nekem ami volt az nem volt visszafordított, nem tudom, hogy attól is szarabbul menne-e?? hangban durvák nagyon. szerintem hagyd azt a robogót úgy ahogy van, jó az úgy. ha meg tuningolni akarsz, akkor sportgyújtás, sportkuplunkg, majd egbyen henger+karbi+kipu, görgők stb. stb. nem éri meg
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neongorack #739 üzenetére
Ezek a dobok általában 70cm3-re vannak számolva, úgyhogy ki tudja mi lesz belőle. Ha nagy volt a fojtás a gyáriban, akkor talán jobb lehet, de nem annyira, mint ahogy azt várnád/ki lehetne belőle hozni. Amit nem értek, hogy miért van visszafordítva, illetve miért szűkül vissza a kipufogó a hangtompító előtt... Ezzel ugyanott vagy, mintha egy ujjnyi vastagságú csövet raknál fel a robira. Ugyebár az elején szűk, itt felgyorsulnak a gázok, aztán tágul, itt lelassul a sebessége, azután megint szűkül, megint nagy lesz a sebessége. Akkor meg minek a dob tágulása? Nem értem...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
golyani
addikt
válasz neongorack #1239 üzenetére
inkább ne vedd a leo kiput szép meg minden de neke mnem ajánlották. keress inkább Laser Xpro-t olyan 40 k körül lehet és állítólag 1,5-2Le körül dob a mocin.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neongorack #1244 üzenetére
Az is kétütemű, akkor miért nem nyomna rajta valamit, ha ahhoz van kiszámolva?
Érvek nélküli netes legenda.
Az a baj, hogy mindenki vakon elhisz mindent, amit mondanak neki. Ahelyett, hogy elgondolkoda rajta. Manapság mindenki pihenteti az agyát?
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neongorack #1246 üzenetére
Persze, hogy dob rajta, csak Golyani elfelejti, hogy amit neki ajánlottak az egy másik árkategóriában van. Lehet, hogy jobb, de azért nem annyira, hogy huszonakárhányezer forintért nem fog teljesítménynövekedés jelentkezni, míg negyvenakárhányezerért meg fog. Erre értettem, hogy mindnki elhisz mindent gondolkodás nélkül.
Ha mindkettő fojtás benne van, akkor most a max speed 45?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neongorack #1248 üzenetére
Akkor mi az a két fojtás?
A kuplungnál ezek szerint nincs.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neongorack #1255 üzenetére
Hát ha ennyivel megy óra szerint, akkor abban már nincs fojtás.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neongorack #1292 üzenetére
Mielőtt elszabadulna egy pletyka. Szóval hol hallottad ezt a jövőre rendszám dolgot? A jövőre azt jelenti, hogy januártól? Gondolom ez egyáltalán nem száz százalék.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neongorack #1292 üzenetére
Bár mit is mondjak. Valahol megértem ezt. Tonnaszám hozzák be a robogókat, a regadót meg nem nagyon fizetik. Gondolom így akarják valamennyire ezt nyomonkövetni, hogy milyen cég mit hoz be, esetleg hogy ne kereüljék meg a regadót.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neongorack #1297 üzenetére
Inkább akkor törjük a fejünket ezen, ha már bemondták a híradóban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
golyani
addikt
válasz neongorack #1837 üzenetére
egumotors.hu
scooter-attack.com -
Janesz
őstag
válasz neongorack #1837 üzenetére
[link]
én amikor anno tuningmegszállott voltam innen indultam neki a keresgélésnek...rengeteg jó oldal volt nyitható akkor innen..házi fabrik gázlengést kiegyenlítőtől kezdve varriátortuningig minden.. -
őstag
válasz neongorack #6129 üzenetére
Nézegetem az F12eseket, de nekem max 100k-m van, nem könnyű jót találni.
De ha van hasonló jó azt is megvenném. Ezért például már indultam volna, de sajnos már elvitték: [link] -
őstag
válasz neongorack #6131 üzenetére
köszi Ha valaki megint lát valami nagyon jót 100k körül írjon
-
őstag
válasz neongorack #6135 üzenetére
Hát ja, nem is 10 perces meg nem is 500Ftos...
És egy ilyen milyen lehet? Mondjuk kicsit drágának találom... [link] -
Gergello
addikt
válasz neongorack #6158 üzenetére
Jaja, egy jól beállított S6 Pro nagyot tud lépni.
Én úgy tudom, hogy a tt az egyik legalapabb kipu 50 cm3-re. Inkább vmi shot,reverse,forrács1, ilyeneket néznék. -
bajnokpityu
félisten
válasz neongorack #6158 üzenetére
érdekes,gyári ajánlásnak tűnő eboltok zöme pont forditva irja.hogy a TT a gyári 50esre való, a ZX meg 50esre meg vas70re.
azért nagyon kiváncsi vok,hogy hasonlitotok össze ennyi féle kipuffot a valóságban.ugyanis azonos 50es (meg 70es) jószágot,tökéletesre állitott karburálással,varioval kéne mérni,majd másik kipuffal.hogy azonosak legyenek a körülmények.és akkor minden jóindulattal mondom,gyári folytásokat kiszedve a kipuffból,stb..
abból kiindulva, hogy komoly cikkek is max a gyárit hasonlitják össze 1 konkrét rezos dobbal,max a gyárilag hozzá adott rugókat,görgőket cserélik,majd tesztelnek.
én konkrétan annyit tok hozzátenni,hogy sport70eshez szokott srácok,jól belőtt 50es hengeremmel ZXel,karbival 70esnek nézték.és lestek,hogy öninditó viszi.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neongorack #6158 üzenetére
Nagyon érdekes okfejtés, bárhol szétnézel a neten ugyanazt írják a ZX ről, mint a TT ről. Mid race, vashengeres 70 esig jó mindkettő. Scooterattacktól scootercenterig ugyanaz a homálykodás, itt meg tovább homálykodunk. De szeretem a hasrapacsi alapján a tanácsokat
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- PHP programozás
- Home server / házi szerver építése
- LEGO klub
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!