- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #3000 üzenetére
Gondolom oszcilloszkópod nincs, de ha akad egy sima multiméter otthon, lehetne következtetni, hogy van-e kommunikáció a "kijelző" és az ECU közt... Ha a kiakad 5V magasságában, akkor szinte biztos, hogy nincs. Ám ha 4.4V, akkor mégiscsak kéne a szkóp mit beszélgetnek. De amúgy sanszos, hogy akkor cserés a kijelződ: küldenek gariban olyat is, azon ne aggódj, cserélni se macerásabb, mint kereket...
-
m4rk.89
aktív tag
válasz hitman77 #2999 üzenetére
Gearbest-en szoktam látni, kb. 550 dollárért, de nem követem a témát annyira. Gearbest és Ebay topicba írj be esetleg, hogy tudnak-e rá kupont / hol a legolcsóbb.
Sima m365 is jó lehet, de a PRO jóval masszívabb darab, plusz elég sok gyermekbetegséget javítottak rajta ami az elődjében még volt. Kugoo-val nincs tapasztalatom, csak amit olvastam meg láttam, hogy mennek előttem vele és recsegett-ropogott.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #3004 üzenetére
Hát legyen, mert ha az a szar, mit sem ér az új motor, és az új vezérlő...
Akartam kérdezni, hogy nincs videó róla? Hasznos lesz még a garihoz is,
csak vágd meg feltöltés előtt (akár - nem röhög - Windows Movie Makerrel!),
mert szerintem a hajukat is kitépik, ha 15 percen keresztül megy a zene és
nem történik semmi... de akár fel is tudod gyorsítani az érdektelen részeket. -
Alwares
aktív tag
https://breezy.hu
Budapesten megjelent megint egy új roller bérlős szolgáltató (magyar-osztrák tulajdonosi körrel). Egyelőre ahogy nézem nincs annyi rollerük mint a Lime-nak, de a szolgáltatási terület ugyanaz mint náluk. Tök jó hogy a térképen jelzik hogy kifejezetten hol használhatod, olyan helyen ahol nem teheted le, le se engedi zárni, illetve van parkolási lehetőség is.
Árban a Lime-al azonos, viszont van egy jó oldala, a "bérlet" opció sokkal jobban megéri. Pl 3300-ért már 33ft/percre jön ki, a 10k-s pedig már 25ft/percre. Gondolom a feloldási díj ugyanennyi ilyenkor. Sárga ES4-eseket használnak, kicsit úgy tűnik ezt inkább a helyiek fogják használni, majd mindenképpen kipróbálom ha találok egyet.A forgalom miatt már a Lime-ot is kb csak késő este használom, mert totális agyhalál nekem pár év bringa kihagyás után.
-
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #3005 üzenetére
Filmorával vágtam rajta, meg felgyorsítottam itt-ott Majd csinálok belőle rövidebbet, de ez 26 perc lett
-
#07746304
törölt tag
Ehhez hol van hosszú kábel az oszlopban? Mert ha rendelek egy ilyet, vagy kapok, nem látom, hogy lenne az oszlopban kábel hozzá mellékelve.
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #3010 üzenetére
Mert nincs is. De amúgy elég komoly rövidzár kell ahhoz, hogy elégjen a kábel,
én nem nagyon hiszek ebben... Kollégának szikrát hányt a technológia, amikor
tényleg rövidre záródott az akkuja, és még úgy sem égett szét minden. Egy kis
eső ahhoz rohadt kevés, hogy hosszú távon megpörköljön vmit... Eleve azonnal
elpárolog a víz, amint megindul rajta az áram... (Meg önmagában a víz nem is
vezető, csak a kosszal együtt, ami benne van...) Szerintem túlspilázod a dolgot:
azt kéne kimérni, amit írtam, akkor biztos lehetnél benne, mi van a kábeleddel...
Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy ennyi technikai érzékkel hogy húznád be az
új kábelt, mert a lyuk méretőből kiindulva sanszos, hogy szét kell hozzá szedni
a csatit, ahhoz meg kis csavarhúzó kell, stb. Szóval nem rakétatudomány, de...
(A videót még nem néztem, csak B-L-A-C-K hozzászólásából következtetek.)Ui: ha valamit, akkor a mikrocsipet* tudja tönkretenni egy rövidzár. Ha mondjuk
adott bemenete 5V-ra van hitelesítve, és rászalad 39V, annak lehet kampeca...
Viszont az jellemzően nem látszik rajta... ha csak nem égett meg látványosan.*: abból meg van 1-2 a kormányon lévő vezérlőben, a kijelző alatt. Egyik pl. épp
a kijelző meghajtásáért felel, nekem az makkant meg, és világított összevissza. -
DigitXT
félisten
Ma mentem egy mini-karikát az M365-tel (a kollégámé). Iszonyatosan lefikázta a
Kugoomat, ami nem nagyon esett jól, de persze részben igaza van, mindezt úgy,
hogy ki se próbálta, mert nem merte, hiszen kvázi nincs rajta fék. (M365-ön gyári
tárcsa: blokkolható vele a hátsó kerék 2 ujjal...) Ami a menettulajdonságokat illeti
nagyon lomha* az M365, lustán indul meg, ha elveszed a gázt nem reagál rögtön,
ha ráadod megint, szintén késlekedik ~1 másodpercet, idegesítő na... Viszont!
Mivel VAN rajta fék, meg lehet vele állni, és a kollégám a 2000+ km rutinjával úgy
ment vele, hogy alig bírtam követni. Gyorsulásom sem volt (hiába +100W), neki a
20 kg súlyelőnye nyert, de mikor 25 km/h tempóról nyomott egy satut + befordult
vissza az aluljáróba, hát én majdnem Budaörsig gurultam, mire sikerült lelassulni,
és visszafordulni ugyanoda. Szóval a Kugoo nagyon NEM ilyen stílusra való.Mondta is, hogy szét fogom törni, amikor leugratok a járdáról: nekem ez eszembe
se jutott soha. Kisebb padkákra rádobom, de egy rendes járdára/ról biztos nem.
Mondjuk neki térdvédő+könyökvédő is volt. De amilyen tempót ment meg is értem:
én nem ilyen stílusban nyomom, s nem csak azért, mert tizedét se gurultam még!
És ő állítja, hogy lightosan nyomja. Végülis mindig lefékezett, csak én csattantam
majdnem bele párszor, mert a Kugoo egyszerűen alkalmatlan ILYEN féktávokra.
Azt most hadd ne firtassuk, hogy mit érez a gyalogos, amikor meglátja a tempóját:
nem biztos, hogy fel van készülve rá, hogy azzal a vassal tényleg meg lehet állni...Egyetlen objektív előnye a Kugoonak, hogy nyélgázon síkon lassan megelőztem...
1-2 km/h-val biztosan lassabb volt az M365. Iszonyat durva appja van amúgy, ilyen
cellaszinten mutatja a töltöttséget a BMS, meg egyebek. Hogy hasznos-e? Biztos.
Mindenesetre nagyon geek. Hogyaszondja, nekem az M365 Pro-t kéne venni.
Hát nem tudom, arra, hogy kimenjek közeli a boltba, szvsz jobb a Kugoo.
Kisebbre csukható össze, így feldobom a bevásárlókocsi aljába és mehetek befelé.*: de úgy, hogy közben iszonyat agilis, a srác átugorja vele úthibákat, meg ilyenek.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #3013 üzenetére
Én majd részletes infót tudok adni S1/S1 pro után, holnap jön meg (sima M365 de abból a legujjabb), bár nem gyári szoftverrel fogom használni, hanem mokkoltal, sokkal jobban megy vele elvileg minden szempontból. Illetve vettem hozzá egy pro kijelzőt még pluszban, kemény 4 ezerért. Már várom.
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #3014 üzenetére
Én nem bánom. Nekem két éve sem jött be az M365. Sőt az egész rollertéma se!
Most, hogy kipróbáltam a Lime-ot, rákaptam: nem rossz ez a Kugoo, csak vannak
finoman szólva minőségbiztosítási problémái. Olcsó húsnak híg a leve. Ez tény.De most komolyan: mit vársz az M365-től? Én még több fetrengős videót. Amikor
a harmatos Kugoo fékkel sikerült firkálni, arra hivatkozva, hogy túl erős? Fájni fog!
Rohadt gyenge a Kugoo elektromos fékje. Ezen nincs mit szépíteni. Valószínűleg
ez a legkomolyabb (és legkomolyabban vehető) kritika ellene. Igen csak előre kell
gondolkodni, ha derékszögben fordulnál. Vagy ha valahol (főleg a lejtőn) megállnál.
A sebességelőnye a tény (még nehezebb pilótával is), de marginális, ha nekem is
fent lesz a pneumatikus hátsó kerék, valószínűleg elolvad. Meg aztán, az M365
is tuningolható, ha valakinek kevés lenne. De mondom, olyan tempót menni: áááá.Nekem az már nem normális közlekedés, pedig csak a rutin, meg az évek...
Alkatrészek érdekelnének, mert ha dupla elektromos fék lenne rajta, jobban fogna.
(Vagy persze értelmes megoldás a pneumatikus hátsó kerék beépített dobfékkel.)
Csak az a baj, hogy esetedben nem lehet tudni, hogy mi a halott, és mi a jó: ha a
fél órás videódból kiderül, akkor nagyon jó, de valahogy beletekerve se láttam meg
a lényeget. Mondjuk tudnám értékelni, ha összefoglalnád, hogy mi tűnik halottnak. -
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #3016 üzenetére
Csak két dolog lehet hulla... az egyik a kijelző elektronika, a másik meg az oszlopban a vezeték. De most én ebbe már pénzt nem fogok feccőlni, hogy vegyek fentre elektronikát, plusz várjak vele sokat, aztán ha nem jó, és mégis a kábel a szar (de nem érzek égett szagot sem, nem is látom, hogy meg lenne olvadva) akkor még fizessek a szerelésért is... aztán olyan szerelőt, aki meg is csinálná korrektren leszigetelve meg még horror áron sem kapok (ma a fickó amikor azt mondta annak tudatában a telefonban, hogy 15 K úgy, hogy akkor még úgy volt, hogy az ECU + motor duó megoldja a gondot, tehát csak nem akartam szerelni, szóval azt mondtam neki, hogy majd hívom, de azt lesheti, és ezt akkor is tudtam) azért szereltem én... szóval nekem ebből elegem van. Egyébként nem feltétlen sima M365 hanem akkor már lehet PRO, vagy hagyom a rollerezést a francba... elvégre hetek óta elvagyok robogóval. Most már jön az ősz, szóval nem fogom elővenni sem... így ráérek el-el adogatni alkatrészenként, de nem olcsón... max a nyakamon marad... pénzt már nem visz egyébként sem.
Bár úgy kalkulálom, hogy a motor plusz elég lesz a veszteség minimalizálására. Első roller, tanulópénz volt. Gondolkoztam sokkal drágábban is, de jövőre már lehet a törvény is meglesz alkotva, aztán az erősebbek, meg amik rendesen le is vannak gyárilag szigetelve, ki lesznek tiltva a 3,14csba, mint Németben van.
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #3017 üzenetére
Kábelt kettő perc kimérni, de azt nem nagyon hiszem, hogy meg tudna úgy égni,
hogy a csatlakozóknál nyoma sincs. Szóval marad, hogy elment a vezérlésed.
Szkóppal ezt szintén kettő perc alatt kideríteném, s ha úgy van, akkor a saját kis
proggimmal beröffenteném a motort: abból látszana, hogy jó a motor... Ha jó még.
Kár hogy nem a "nagyfaluban" laksz, már régen ránézhettünk volna (itt többen is),
talán működne is, akár már leszigetelve. (Így meg szenvedsz vele feleslegesen,
és gyártod a hosszabbnál-hosszabb videókat, amiben MINDIG elveszik a lényeg.)"ráérek el-el adogatni alkatrészenként, de nem olcsón..."
Ez a szar ebben amúgy, hogy gari után még nyerészkedni is akar rajta az ember:
elvileg a gari arról szólna, hogy visszaáll a meghibásodás előtti állapot, nem arról,
hogy utána arany árban kiáruljuk a cuccot alkatrészenként. De sebaj, jól mondod,
enni nem kér, árulni lehet akármeddig, jön az ősz, felkúszik rá a kereslet.Ja nem.Mindenesetre azt már látom, hogy nekem nem lesz innen
féláronfélig jó motorom.
Feladtam... De amúgy a hülyének is megéri 45K-ért venni egy motoros kereket,
amit egyébként utánad dobnak gariban... megtartod a régit, ami esetleg még jó is,
de ez a kutyát nem érdekli. Fura üzletpolitika! De hát sikeres, olcsó roller = terjed!Szerk: mint vmi betegség...
- Neked is Kugood van?
- Volt, de már kikezeltettem.[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
válasz DigitXT #3018 üzenetére
Még az elvileg hibás ECU-t is feldobom Vaterára, hátha valami elektroműszerész megveszi. Adtam én már el számos hibás dolgot Természetesen mindegyiknél feltüntetve, hogy nem működik. OIyan is volt, amiről nem gondoltam, lesz aki megveszi. Legutóbb pont ezzel a rollerrel lezúzott Mi A2-t passzoltam el úgy, hogy négy szervizbe is bevittem, volt ahol azt mondta a szervizes, hogy most maga ellene fog beszélni, de ne csináljuk meg, mert nem éri meg. Mindenhol azt mondták, hogy javítható, csak hátlapot kell cserélni, komplett kijelzőt, és keretet is. Lényegében csak a SoC maradt meg. Aztán itt ültem egy romhalmazzal, és gondoltam, megpróbálom eladni. El is ment, igaz, hogy 10 000 Ft-ért, és 62-ért vettem, de javításnál csak a kijelző 22.500 Ft lett volna, plusz a hátlap, plusz a keret bőven 40 000 Ft-ot mondtak munkadíjjal. 55-ért meg újat lehet venni... Itt ment el a PH-n
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3015 üzenetére
Találtam is egy friss videót, erre az M365 Pro-ra kerestem. Bogarat ültetett a
kolléga a fülembe, persze nem vennék 200K-ért rollert, nekem annyit nem ér:
szerintem jó buli a Kugoo, de tényleg kéne rá vmi jobb fék, a többit lesz.rom.
(Zörgős hátsó kerékkel is elvagyok, de 5K-ért jön holnap a felfújható - próba.)Persze a videó nem a Pro-ról szól, csak Google összekombinálta. Sebaj...
Szerk: az nem esett le, hogy a tesztelő Bog. Pedig a tesztet olvastam, LOL.[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
Nektek amúgy nem fáj ezeken a lábatok? Én sima rollerrel sokat megyek aránylag, de az M365-ön olyan szinten befeszült a hátul lévő lábam vádlija, hogy az már komoly problémát okozott.
-
nmy1212
tag
Sziasztok!
M365 vasarlasat fontolgatom.
Sajnos a PRO-ra most nincs keret, valamint eloszor inkabb megneznem hogy egyaltalan bejon e ez a kozlekedes.100kg vagyok, szóval hatareset, de van ismeros aki efolott van jocskan es nincs gond a geppel
Ami nagyon fontos lenne, hogy hol (hol nem) tart a szabalyozas? A belvarosban abszolut nem hasznalhato a tiltas miatt?
Megveszem es leszed a rendor egy buntivel, szerintem agyverzest kapok.Koszonom!
-
Wine
csendes tag
válasz nmy1212 #3024 üzenetére
A szabályozás szerint nem minősül járműnek, tehát csak járdán használható, vagyis nincs rá szabályozás, a régit pedig meghaladta az idő. Racionálisan kerékpárúton lehet használni legjobban, mint ahogy legtöbb ilyen alternatív járművet ott is látsz, de hogy a kérdésre válaszoljak, lényegében a járda, mások zavarása nélkül, 10 km/h alatt, aminél nem szedhet le a rendőr...amúgy a tapasztalat azt mutatja, hogy max a közútról zavar le...persze más téma az egyedileg szabályozó önkormányzati tiltott övezetek kérdése. Állítólag jövőre szabályozzák valamiképp..
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Na meg volt az első 17 km az M365-tel.
Gyári fw-vel ki sem próbáltam, egyből ment fel a módosított...Első benyomások S1 és S1 pro után (OXO val nem fogom összehasonlítani, mert ugye teljesen felesleges)
Egy feltöltèssel 17km-t ment alattam, úgy hogy pörgös fw van alatta, veri az S1 régi vezérlős változatát is, és 31km/h-val megy a 95 kilóm alatt GPS szerint. (Kugoo-val ez 27 volt).
Úgye ez egy legújabb fajta M365, régieket nem ismerem, de ez szerintem nagyon egyben van, kormány beton fix, elvileg ennek màr nem is kopik ki. Akkor a kormányba van ilyen hogy közép állásban kicsit fixebb, hogy ne lehessen belibegni vele, ez is tök jó. Meg maga az egész roller Kugoo-hoz képest egyben van, semmi felesleges hang, zörgés, sokkal gyengébb valamire számítottam. Komfortban is sokkal jobb, úgy hogy ugye ebbe nincs rugó, és a kerekeket is keményre fújtam.
Akkor igaz kijelző nincs benne, de telefonnal mindent látsz róla amit csak akarsz, és ugye lehet módossítani sok mindent. Bàr kijelzőt is lehet bele rakatni.
Egy valami negatívum van benne csak, Kugoo-nak szélesebb volt a kormánya az jobban tetszett.Szóval első benyomásom az, hogy alaprollernek ezzel kellett már volna kezdeni az elején, tényleg mondhatni mindenben jobb mint a Kugoo.
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
válasz B-L-A-C-K #3029 üzenetére
"A kormányba van ilyen hogy közép állásban kicsit fixebb, hogy ne lehessen belibegni vele, ez is tök jó."
Én csak szentségeltem, hogy vagy ócska szar a kormány csapágy, vagy csak gyárilag húzták meg mindet szorosra (az elsőben bele is volt szskadva az állító csavar, volt is belőle kalamajka), de jó ha valaki örök optimista és ahelyett, hogy agyfaszt kapna minden ilyen szaron, meglátja benne a jót és örül neki[ Szerkesztve ]
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz stellaz #3033 üzenetére
Pedig hidd el ez nem hiba, ez szándékosan ilyen hogy ne tudjon beszitálni, vagyis nehezebben, nyugi ha sz@r lenne érzeném, de ez egy létező dolog, és nem véletlen csak középállásban ilyen.
Tiéd mondjuk nem tudom mikori kiadás, lehet te azt érzed hogy tényleg sz@r neked, mert az is, de mint említettem nálam nem.zoltanz: Ezt érezni kell, lefotózni levideózni így nem tudom hogy lehessen látni is. A lényeg ha közép állásban van a kormány, jobbra balra nehezebb kifordítani kicsit, ha visszarakod középre, meg olyan mintha beleülne egy kis félkörbe, így tudnám leírni. Nekem tetszik.
3:27nál itt beszél róla ebben a videóban a gyerek.
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz #07746304 #3037 üzenetére
Ehhez nem nyúlok mert nem kell, kaptam hozzá 3D nyomtatott kijelző védőt eső ellen, ha esik azt rápattintom és kész, ez egyben van tényleg. Pár esztétikai módosítást csinálok majd csak.
Mondjuk a hátsó tárcsaféket szop@s volt beállítani, kb 2 órám elment vele, de most 2 ujjal tudok fékezni úgy fog.
Mentem is vele most több mint 15km-t, nem azt mondom elvagyok ájulva, de alsó kategóriához képest csalódás pozitív értelembe.[ Szerkesztve ]
-
Astery
senior tag
válasz B-L-A-C-K #3041 üzenetére
És az kívülről leolvasható? Nem tudod egyéb módosítást is eszközöltek nála? Csak azért kérdezem mert én is ezt szeretném megvenni de éppen az összecsukási mechanizmus gyengeségére volt panasz - emiatt nem szántam rá még magam a vásárlásra. Illetve emiatt a Ninebot ES2-ben gondolkodtam - pedig a 365 a fék miatt jobban tetszik.
-
B-L-A-C-K
titán
Megmondom őszintén ehhez nem értek, kb 1 hete kezdtem el nézelődni M365 vonalat, és tegnap jött meg az enyém. Azt tudom hogy az újban már más anyagból csinálják a kormány rögzítőt, így elvileg nem tud már kikopni, viszont szerintem külsőleg észre se lehet venni mi az új és mi nem. Esetleg ha segít az enyém gyári számának az eleje 16133... De még lehet ebből se derül ki.
Amúgy tudtommal ma és holnap 115 ezer ez a Lurdy-ban, enyémet is ott vette 2 hónapja a volt tulaj, szóval ha ott veszed, tuti ilyen lesz.
[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
válasz #07746304 #3046 üzenetére
Mondjuk ebben nincs olyan nagy rizikó, egyrészt a szervizben csak megtudják oldani, ha az oszlopban lévő vezeték gázos, másrészt meg ha mégsem, akkor eladom az új kijelzőt is.
(#3038) B-L-A-C-K : A kerekeket nem cseréled tömörre? Nem véletlen mellékel a gyártó tartalék gumikat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- Family Link
- Napelem
- Videós, mozgóképes topik
- Horgász topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motoros topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...