Watch Dogs – PS4 Teszt

Offlineba nyúló online

Nem állítom, hogy azoknak a híreszteléseknek, mi szerint a Watch Dogs szigorúan vett kampánya, nagyjából 10 óra alatt teljesíthető (tuti, hogy lesz belőle negyed ekkora speed run is hamarosan) ne lenne valóság alapja. Azonban egy sandbox játékból csak a fő történetet kijátszani nagyjából olyan, mintha vennék egy kabriót és csak télen, csukott tetővel járnánk vele a nagybevásárlást elintézni a legközelebbi szupermarketbe meg vissza. Ráadásul nem csak a megszámlálhatatlan mellékküldetés kelleti magát, amit egy valamire való játékos nem hagy parlagon heverni a játékban, de ott vannak az online küldetések is, amikor a más játékosokkal való közös mókázások térítenek el a történek fő sodrától.

Az helyi és az online játék a Watch Dogsban sem különül el egymástól. A kampány negyedik küldetésének teljesítése után Aiden telefonján keresztül elérhetővé válnak az On Line megbízások, amik egy vagy több élő játékossal, illetve többségében ellenük teljesítendő feladatokat kínálnak.

Online Hacking – Egy másik gamer játékába belépve egy backdoor telepítése és azon keresztül meghackelt kolléga adatainak elszipkázása a feladat. Kellő közelségben maradva az áldozathoz, de lehetőség szerint elkerülve, hogy profilozójával kibökjön bennünket az utca népéből. Ha mégis kiszúr akkor pedig marad a vad menekülés, mielőtt a célpontból lett vadász minket mészárolna le.
Invasion – Amikor mi magunk válunk az Online Hacking kiszemelt célpontjává. Amíg az adatinkra vadászó hacker a mi játékunkban tartózkodik, nem is tudunk offline feladatba fogni amíg rosszabb esetben el nem lopja adatainkat, vagy nem sikerül őt azonosítani és kegyelmet nem ismerve levadászni.
Online Tailing – A telefon meghackelés és adatlopás helyett itt a másik játékos személyének követése a feladat.
Online Race – Egyik pontból a másikba vezető, ellenőrzőpontokat érintő és körversenyek. A ctOS forgalomirányító rendszerei végig szabadon hackelhetők, a piszkos trükkökért pedig nem jár semmilyen büntetés, és nincs is szebb, mint az ellenfelek forgalomszabályzó bójákba csapódását figyelni a visszapillantóban.
Online Decryption – Csapatban is játszható, de mindenki-mindenki ellen módja is az online játékmódnak, amiben egy file megszerzése és a kódolásának feltörése a feladata. Az utóbbi természetesen némi időbe telik ami alatt a file hordozóját a többi játékos levadászni, de legalább meghackelni, vagy éppen védeni próbálja ez ellen, attól függően egy csapatba tartoznak-e.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények