Top 10 - Folytatandó Franchise

Második felvonás...

5. KOTOR:

Nem, a készülő EMemÓ nem számit. Hiába maradt a BIOWARE sajnos nem jöttek rá, (vagy ami valószínű , több pénz van az MMO-ban ) hogy még mindig van igény minőségi, - fantasztikus sztorival és rettentően komplex játékmenettel megáldott offline Star Wars RPG-re. Nincs sok játék ahol az ember élvezi a loot mikromanagementjét(egyéb Bioware termékeket leszámítva). Na ebben kimondottan élvezetes volt. Arról nem is beszélve, hogy amíg az eredeti COD-ban vagy a HALO-ban kivégezted a játékot, addig a KOTORban talán 1 bolygóval végeztél (általában nem, mert addigra már alaplap-törés volt a sokadik bug okozta frusztrációs roham miatt).

4. X-COM: UFO Defense:

Sokakban az simán X-com kifejezés inkább az ami megvan, mint az UFO, de az eredeti játék csak simán úgy került a boltokba, hogy ufo(tudom, mert eredetiben megvan). A játék annyira sokrétű volt az idejében, annyira addiktív és komplex volt, amit a mai napig sem a folytatásai, sem a koppintásai nem tudtak visszaadni. A bolygó szintű védelmirendszer kiépítése, a technológiák fejlesztése, a gyártások elvégzése, a légicsaták, a körökre osztott taktikai rész és az egészhez az artwork... a mai napig le-le porolom néha, és újra végigtolom. Tudom, most jön a „de a túúkéj fejleszti a folytatáááást!” de ez nem ugyanaz lesz. Én nem a BP féle baleset következményében mutálódott tengeriflóra(fekete takony) ellen akarok harcolni, hanem igazi pjű-pjű plazmapuskás idegenek ellen. Csapatot mikromenedzselve. Pont.

3. No One Lives Forever:

70-es évek hangulat, humor. Ez jellemezte Kate Archer kalandjait. Ismét jó lenne egy játék, ahol ha az ember halgatózott, ilyen párbeszédeknek lehetett a fültanuja – „ Képzeld, holnap lesz egy interjúm a magasabb rangért a szervezetben, de előre szóltak hogy az „ördögi kacajom” nem igazán jó és nem ártana gyakorolni....” ez a párbeszéd két név nélküli bérgyilkos között játszódott le ezek után persze gyakorolták is. Te meg gubbasztasz a folyosón és nem lövöd le őket, mert egyszerre röhögni és hentelni azért nem könnyű. Aztán persze beküldöd a nyávogó robbanó cicust . - ...miaúúú...bumm...
epic.

2. Incubation:

Nem, az Incubation nem egy szülészosztály szimulátor volt, hanem a szintén méltatlanul elfeledett Battle Isle sorozat utódja. Körökre osztott csapat alapú játék, amiben egy idegenek által megszállt bolygó felszínéről kellett egyre lejjebb és lejjebb haladni, és osztani az áldást és megállítani az inváziót. Óriási figyelmet kellett szentelni a csapat felszerelésének, nem volt elég annyi, hogy mindenkinek a legtáposabb cuccokat adom, aztán darálok. Kőkemény taktika. És fröcsögő vér. És lézerágyú. És jetpack.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt