Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands bétateszt (Xbox One)

Újra akcióban a szellemek

Az Ubisoft játékokra sok mindent mondhatunk, de azzal nem lehet őket vádolni, hogy ne lennének megosztóak. Sokan szidták a Watch Dogs két részét, az Assassin’s Creedeket, de kapott hideget-meleget többek között a The Divison és a Rainbow Six: Siege is. Persze a játékok hibái ellenére mindegyik programnak megvannak a rajongói, és szinte biztosak leszünk abban, hogy a Ghost Recon: Wildlands is hasonló utat jár majd be. A premierig még van néhány hét hátra, de az Ubisoftnak köszönhetően belenézhettünk a zárt bétába, így talán van egy kis rálátásunk arra, mire számíthatunk majd a pénzükért.

A programot elindítva egy rövid átvezető lefekteti a sztori alapjait, majd azonnal egy karakter generáló menüben találjuk magunkat, ahol mindenki összeállíthatja a hozzá legközelebb álló katonát. Számos extra beállítási lehetőséget kapunk, többek között például tetoválásokat is választhatunk, de a ruhánkat, fegyvereinket is megváltoztathatjuk. Nyilván kezdéskor nagyon kevés minden áll a rendelkezésünkre, de a későbbiek folyamán rengeteg kiegészítőt és egyebet kapunk majd. Miután kész vagyunk, némi gépi gondolkozás után máris Bolíviában találjuk magunkat és a csapatunkat.

Sokan a The Divisionhöz hasonlítják a Wildlands-et, ez részben igaz, de a hasonlóság néhány alap dologban kimerül, az új Ghost Recon számos dologban különbözik az Ubisoft korábbi alkotásától. Miután megkaptuk az irányítást, mi dönthetjük el, hogy merre megyünk, mit csinálunk, ez ugyebár az open-world játékok lényege. Van egy kisebb fő küldetésünk, és kapunk pár darab mellékküldetést, de a lényeg nem ezen lesz, hanem a csapatjátékon. Ugyanis bár egyedül is játszható az új Ghost Recon (ekkor gépi társaink lesznek), a legélvezetesebb akkor lesz, amikor valódi játékosokkal akciózhatunk.

Február 16-tól egy félórás élőszereplős kisfilmet kapunk a Wildlands-hez

Kifejezetten szeretjük a kooperatív játékokat, és a Widlands is remek kikapcsolódást nyújtott, már amikor működött ez a mód. Xbox One-on néztük meg a bétát, itt kezdetben nem mindig jött össze a közös móka, mert mindig szétdobott minket a rendszer, de végül sikerült összehoznunk pár órányi játékot.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények