Star Wars: Battlefront II előzetes (PC, PS4, XO)

Nem állunk meg senki kedvéért!

Az október első hetében tartott Star Wars: Battlefront II nyílt bétájában 3+1 módot tesztelhettek az érdeklődők. (Nyilvánvalóan a sztori mód itt még nem érhető el, csak egy rövid trailert kaptunk) A Galactic Assault játékmódban a Naboo-n harcolhatunk a klónok vagy a droidok oldalán, talán ez a mód ami a béta egyik legsikeresebb része volt, köszönhetően a 40 fős csatáknak, valamint a speciális egységeknek/hősöknek. Az előddel ellentétben itt már nem a pályákon felszedhető power-up-ok segítségével tudunk lehívni például egy Jedit, hanem a megszerzett pontok alapján választhatunk ki egy-egy erősebb harcost. Nyilván ez könnyítés az első részhez képest, de azért néha így is zavaró tud lenni, hogy a speciális karakterekből csak egy-egy lehet lent a pályán egyszerre. Ez a mód talán a béta egyik legkiegyensúlyozotabb része szerencsére, hiszen bármelyik oldalon is csatázunk, pozitív élményekkel lehetünk gazdagabba. Kis megjegyzés ehhez a részhez, hogy szívesen elbeszélgetnénk a dizájnerrel/grafikussal aki kitalálta, hogy a Naboo-t teli kell pakolni szálló falevelekkel és több száz galamb szerű lénnyel (végül is egy idegen bolygón vagyunk nem biztos, hogy galambok azok), ugyanis roppant zavarók tudnak ezek lenni a legnagyobb csaták közepette.

A Starfighter Assault mód végre elhozza nekünk a valódi űrcsatákat, amelyekből egy rövid ízelítőt már kaphattunk az első rész utolsó DLC-iben is (Death Star és Scarif). Itt nagyjából ugyanolyan módon csatázhatunk majd mint a Galactic Assaultban, vagyis a megszerzett pontjaink alapján választhatunk egy-egy speciális járművet, legyen szó az Ezeréves Sólyomról, vagy Darth Maul hajójáról. Ebben a módban végre kiélhetik magukat az űrharcok kedvelői, hiszen valóban élvezetes csatákat élhetünk át, már amennyiben a társaink is ésszel játszanak és nem csak a killek megszerzésére utaznak. Ahogy a Galactic Assaultban, úgy itt is különböző osztályokból választhatunk magunknak karaktereket/hajókat, érdemes lesz majd kitanulni a teljes játékban is, hogy mikor mit kell majd használnunk. (Nem mindig jó ötlet például bombázókkal harcba vonulni) A nyílt béta 3. kipróbálható része az Strike volt, ebben 16 játékos csatázhatott együtt a 7. mozifilm egyik ismert helyszínén az Első rend katonáit vagy a felkelőket irányítva. Itt jediket, sitheket és egyéb hősöket nem kapunk, de speciális egységeket igen. Ez a pálya egyébként kisebb és pörgősebb mint a másik két módban található helyszín, így élvezetesebb csatákat élhetünk át.

A béta technikailag mondhatni egész jól volt összerakva, bár Xbox One-on azért akadtak olyan részek, ahol érezhetően nagy volt a lag, de összességében még így is élvezetes volt a játék. A hangok és a zenék továbbra is fantasztikusak, a grafika pedig továbbra is kiemelkedő, bár túl nagy változást nem szabad várni az első részhez képest. Továbbá nem szabad elfelejteni, hogy ahogy az elődben, úgy itt sem kapunk rombolható környezetet, ami egy Battlefield 1 után több mint visszalépés. (Még akkor is ha több csapat csinálja a játékot nem kizárólag a DICE). A béta legmegosztóbb részét hagytam utoljára, ez pedig a loot crate rendszer, azaz a ládák jelenléte. Míg más játékokban megtűrt dolgok ezek, ha csak skineket esetleg különböző emote-okat, győzelmi pózokat kapnak az emberek, addig is sajnos olyan tárgyakat is megszerezhetünk, amelyek előnyt is biztosíthatnak a számunkra. A játékosok okkal savazhatják a program ezen részét, főleg mert kiderült, hogy akár valódi pénzért is vehetünk ilyen ládákat majd, bár az EA állítása szerint ez a rendszer még változhat a teljes játékban.

A Star Wars: Battlefront II bétája összességében kiválóan szerepelt, amennyiben a néhány apróbb hibát javítják a fejlesztők, valamint nem szállnak el a mikrotranzakciókkal a a végső verzióban, úgy az ősz/tél egyik legjobb alkotását köszönthetjük majd a játék személyében.

A Star Wars: Battlefront II 2017. november 17-én jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-re, a bétát mi Xbox-on próbáltuk ki.

oriic

Azóta történt

Előzmények