Star Fox Guard bemutató (Wii U)

A Nagy Testvér mindent lát

A Star Fox Zero kapcsán a Nintendo nem tökölt, még egy kísérőjátékot is kreált a repülős akciójátékukhoz Guard alcímmel. Baromi kíváncsi voltam, hogy vajon mit tudtak kitalálni, amivel kiegészíthetik a legújabb Star Fox-ot, főleg miután világossá vált, hogy egy tower defense alkotásról van szó. A Nintendo ügyes dolgokkal tud előrukkolni, még ha az utóbbi időben kicsit döcögősebben is megy a szekerük. A Guard kapcsán természetesen nem kell túl nagy dolgokra számítani, itt szintén a lövöldözés kapta a legnagyobb hangsúlyt.


[+]

A stratégiai építkezés mondhatjuk, hogy kikerült a képletből, a fő összetevők a védekezés, az akció és a reflexek. De kezdjük azzal, hogy miért pislogunk kamerákon keresztül mindenféle automatizált gépezetre lövöldözve. A válasz egészen egyszerű, ugyanis a feladatunk Grippy Toad (a Star Fox Zero csapatból Slippy apukájáról van szó) munkájának elvégzése lesz. Az öreg egy igazi jómunkás ember, így ha törik, ha szakad, megvédi az AegisCam System segítségével a Corneria Precious Metals Co. ércbányáit. Magyarán egy kicsit hightech biztonsági őr szimulátorról van szó.


[+]

100 misszión keresztül kell védenünk a fúrótornyokat a Lylat rendszer különböző helyszínein, mint Corneria vagy Titania területein, ráadásul akkor se lepődjünk meg, ha egy hatalmas, robosztus Boss tűnik fel a színen. A vezérlés egyébként a tabletkontroller érintőképernyőjére lett alapozva, mivel a kamerák számára bökve tehetjük ki a képét a fő képernyőre, míg az összes többi szenzorét kicsiben pásztázhatjuk. Amint mozgást érzékelünk valamelyiken váltunk és azonnal támadunk. Ez pedig azt jelenti, hogy rengeteget kell rángatnunk a fejünket, ami hamar fárasztó lehet, viszont ezúttal komolyan ki van használva a kontroller.


[+]

Idővel előrehaladva egyre cifrább képességű Mikrobik támadására kell felkészülnünk. A sima trappolók mellett akad, amelyiket szétlőve egy kisebb, de gyorsabb egységre esik szét. Némelyik elpusztulva füstöt hagy hátra, hogy korlátozza látásunkat és a későbbi missziók során feltűnnek a tankok is. A kihívást az olyan mocskok megjelenése fogja növelni, mint a pajzsos robot, akit hátulról lehet sebezni, de a láthatatlan egységek sem a szívlelendőbb kategóriát erősítik, ahogy gyanítom a kameráinkat működésképtelenné tevő zavaró robotok sem lesznek senki kedvencei.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények