Silent Hill: Downpour Xbox 360 teszt

Előzmény

A cikk egy olvasónk által beküldött játékteszt, aminek tartalma nem feltétlenül egyezik meg a Gamepod.hu szerkesztőinek véleményével.

Aki még most ismerkedik a Silent Hill sorozattal, annak érdemes a teszt elolvasása előtt nagyjából áttekintenie a játék Wikipedia oldalát: [link]

Silent Hill: Downpour Xbox 360 teszt

A tesztem az Xbox 360-as verziót érinti, azonban tudtommal a PS3-mas változattól semmiben nem tér el. Így aki a Sony konzoljával rendelkezik, és esetleg gondolkozik a Downpour megvásárlásán, nyugodtan figyelembe veheti ezt a tesztet is.

Előzmény

Nagy SH rajongónak tartom magam, és ezt sose tagadtam. 2008-ban játszottam először az első résszel PSP-n, s ennyi évvel megjelenése után is lenyűgözött a játék magával ragadó, egyedi hangulata, képi világa, az egész atmoszférája. Aztán persze innentől kezdve nem volt megállás, sorra vittem végig a részeket, még a mobiltelefonos változatokat is (SH 1, SH2: Director's Cut, SH5: Homecoming, SH: Origins, SH: Shattered Memories, SH Mobile, SH Mobile 2, SH Mobile 3, a 3-at és 4-et csak próbáltam). Az évek során egyre nagyobb rajongóvá váltam, s megnéztem az első rész alapján készült mozifilmet is, ami szintén lenyűgözött (most pedig várom a Revalation 3D-t, mely a 3. részt veszi mintának). A Downpourt 2010-es E3-as bemutatása óta rettenetesen vártam, s 2012. március 13-án végre a kezembe vehettem.

A fejlesztők ígérete

Fontos tudni, hogy a Downpourt egy teljesen új, eddig ismeretlen fejlesztői brigád készítette, s szerettek volna új színt vinni a sorozatba. A megjelenés előtti időszakban számos dolog elhangzott a készítők szájából, hogy mire számíthatunk. A teszt során megtudjátok ezek közül mit váltottak be.
Az ígéretek listája:

-Teljesen új, valósághűbb harcrendszer (QTE)
-Semmilyen kötődés az előző részekhez történet alapján
-Korlátozott fegyver használat, s azok elhasználódása, ami arra ösztönzi a játékost hogy inkább a menekülésre koncentráljon. Ez folyamotos frusztációt okoz, mely a pszicho-horror egyik fő eleme
-Új zeneszerző, aki ugyanúgy tud mesteri zeneszámokat komponálni, mint Akira Yamaoka
-Sokkal nagyobb város, mellékküldetések
-Választási lehetőségek, melyek kihatnak a végződésre (nem mintha ilyen eddig nem lett volna)
-Továbbra is kiváló történet
-Hosszú játékidő
-3D támogatás

-rögzített és szabad kameranézet jelenléte

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények