Rocket League teszt

Apróbb hiányosságok még vannak

A gépi ellenfelek általában nem túl szórakoztatóak, ha könnyűre állítjuk a szintet, akkor teljesen fogalmatlanul rohangálnak körülöttünk, ezzel alapvetően az lenne a probléma, hogy túl egyszerű megszerezni a győzelmet, de egyébként ez nem sűrűn van így, hiszen ilyenkor a mi csapattársaink sem túl profik, sőt, képesek olyan öngólokat lőni, hogy gyakran egy csapattárs képes nagyobb veszélyt jelenteni a kapunkra, mint a másik csapat összes tagja együttvéve. Profibb szinten már sokkal nehezebb dolgunk van, a labdához sem túl könnyű hozzájutni ilyenkor, és bár a mi csapatunk ilyenkor nagyobb eséllyel támadja a másik kaput, mint a sajátunkat, hozzá kell tenni, hogy ilyenkor is gyakran képesek hátráltatni minket egy-egy támadásban és a csapatjátékról alkotott képük sem túl összetett.

Rocket League előzetes
[+]

Egy mérkőzés 5 percig tart, a végén értelemszerűen az a csapat nyer, aki több gólt tudhat magáénak. A Rocket League már egyjátékos módban is képes órákig szórakoztatni, de került bele osztott képernyős és online multiplayer is, ami még az eddigieknél is nagyobb szórakozást nyújthat, valódi játékosok ellen játszani sokkal komolyabb élményt és nagyobb feszültséget jelent, igazi fellélegzés az erőteljesen gépies, csapatban nem gondolkodó robotok játéka után.

A szoftver természetesen idővel megadja a lehetőséget a járművek tuningolására, új kocsik beszerzésére, ráadásul egy augusztusi DLC-nek (Supersonic Fury) köszönhetően az alapjátékhoz képest is két új autót és számos egyéb extrát is kipróbálhattunk. Apróbb hibák, lefagyások még előfordultak a teszt első részében, de szinte folyamatosan letölthetővé válnak a javítócsomagok, a legutóbbi körülbelül egy hete érkezett meg hozzá.

A Rocket League körülbelül 20 dollárnyi összegért vásárolható meg PC (Windows, Linux, Mac) és PlayStation 4 platformokra, az online multiplayer esetén átjárhatóság van az eszközök között, ami egy ilyen játéknál nem elhanyagolható szempont. Ennyi pénzért a játékosok tulajdonképpen nem kapnak mást, mint egy nagyon jól megalkotott időégetőt, ami az egyszerűsége és a látszólagos értelmetlensége ellenére remekül működik a valóságban, ezt már a számok is igazolják, hiszen a több mint egymillió darab eladott PC-s példányról már közel 20 000 steames visszajelzés érkezett, ezeknek pedig jelenleg 93%-a pozitív. Kidolgozatlansági problémákkal természetesen még mindig küzd a szoftver és az apróbb technikai bakik is rontják az összképet, de összességében a Psyonix remek munkát végzett.

Pro:

  • Jópofa játékmenet, hosszútávú szórakozás;
  • helytálló irányítás;
  • cross-platform multiplayer.

Kontra:

  • Grafikailag akadnak hiányosságok;
  • kisebb technikai bakik előfordulnak.

84

A Rocket League július óta elérhető PC és PlayStation 4 platformokon.

szentkuti11

Azóta történt

Előzmények