Rocket League előzetes

Focizzunk autókkal!

Pontosan tudjuk, hogy az öldöklős és verekedős játékok viszonylag ritkán mozognak a realitás talaján, a fejlesztők sokkal inkább szeretik a végletekig, a totális lehetetlenségig brutalizálni a játékmenetet, ennek egyik kitűnő példája a nemrég megjelent Mortal Kombat X. Ezeket a szoftvereket a nagyközönség jellemzően örömmel fogadja, egy fárasztó nap után néha igencsak jól eshet pár órányi durvulás, természetesen csak a monitorok előtt.

Az autós játékokat három fő kategóriára oszthatjuk, a szimulátorok minden téren a valóság pontos megjelenítésére törekednek, az arcade-jellegű alkotások a szórakoztatást szolgálják, képi világ tekintetében szintén ügyelnek a részletességre és a realitásra, de az irányítás már sokkal egyszerűbb és kevésbé összetett, a harmadik csoport pedig a vicces, jópofa, de a valósággal totálisan szembemenő játékokat takarja. Ez utóbbi kategóriába tartozott a Psyonix műhelyéből érkezett Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars (továbbiakban SARPBC), ami röviden összefoglalva egy egyszerű foci volt, azzal a különbséggel, hogy a játékosok nem emberek, hanem autók voltak. Egy hatalmas pályán, egy hatalmas labdát kellett járgányainkkal csapatban terelgetnünk, lehetőleg az ellenfél kapujába, közben pedig szaltók, ugratások, ütközések és robbanások arzenáljával találkoztunk.

Rocket League előzetes
Abszolút gólhelyzet, már csak be kell lőni! [+]

A szoftver az Unreal Engine 3-ra épült, kizárólag PlayStation 3 platformon volt elérhető, többek között emiatt nem volt átütő siker, de aki kipróbálta, az általában pozitívan tudott nyilatkozni róla, még az egyszerűségét és a kivitelezés hiányosságait sem róttuk különösebben fel neki. 2014-ben a fejlesztőcsapat hivatalosan is megerősítette, hogy készül a játék utódja, most pedig már csak hetekre vagyunk attól, hogy a Rocket League végleges formájában is megérkezzen. Természetesen rengeteg újítás történt közel 7 év alatt, vegyük ezeket sorra!

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt