Out of Reach előzetes (PC)

Helló, Wilson!

A hullámok robaját hallod meg először, majd a madarak csicsergését, és amikor kinyitod a szemed, megkönnyebbülsz: túlélted a hajókatasztrófát és partra vetettek a hullámok. A neheze azonban csak most következi: horzsolásokkal, zúzódásokkal, étlen-szomjan kell egy isten háta mögötti helyen túlélnie a civilizált embernek a barátságtalan szigetvilágot, a vadat és ki tudja: más, jóval kevésbé civilizált embereket. Így indul az Out of Reach nevű online MMO FPS.

Túlélőjátékból akad jó pár, a multiplayer tételekből pedig tucat számra jön ki valami friss minden évszakban. A lengyel Space Boat Studios fejlesztőgárdájának éppen ezért nem valami merőben új, hanem egy olyan többjátékos cím megalkotása volt, amely egyesíti a két világ legjobbjait egy realisztikus, változatos, nyílt terepes survival game formájában. Az Out of Reach még bőven készülőfélben van, és az Indiegogón javában folyik a pénzgyűjtés a további fejlesztésekre, a pre-alpha verzió Steamen azonban elérhető az Early Access keretében.


[+]

Visszatérve a tengerpartra, a magányos túlélő választhat, hogy a homokágyon, a hullámok között, a pengeéles sziklákon, a barlangokban, a sivatagos területeken vagy a sűrű és csalogató dzsungelben kezdi meg az élelemszerzést és az eszközgyártást, ugyanis üres gyomorral és két csupasz kézzel nem fog sokra jutni. Ahogyan a játékos halad előre, és egyszerű anyagokból, mint fa és kő, bonyolultabb eszközöket rak össze, úgy nyílik meg újabb és újabb szerkentyűk összerakásának lehetősége.


[+]

A természetben sokféle anyag gyűjthető és felhasználható a szervestől a szervetlenig, és készíthető mindenféle cucc ruhától a csapdákon át a fegyverekig. A fejlesztőknek itt alapvetően két célja volt: az egyszerű, gördülékeny kezelés kevés és átlátható menüvel, illetve a változatosság, hogy szívesen térjen vissza a gamer akár több nap és több tucat játékóra után.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!