Need for Speed Undercover - teszteltük

MÁSODIK OLDAL

A grafika és a hanganyag mellett a fizikát is kétségtelenül újraírták. Valahogy könnyebb az irányítás, az autók jobban reagálnak, és persze az egész teljesen arcade lett. Valamint szintén bugos. Míg az egyik oldalról élethűnek tűnik a fizika, az autók és a környezet kölcsönhatása, a másik oldalról néhol a földútról az aszfaltra hajtás méteres magasságba emeli a kocsit, és dupla Barrel-roll után kerekekre érkezve tovább vezethetünk, mintha mi sem történt volna. A vezetést a nyitott versenyek alatt külön nehezíti, hogy bár a minimap mutatja, de lehetetlen folyamatosan nézni, ha 250nel hajtunk az utakon, és nem egyszer lesz hogy későn döbbenünk rá, hogy lekéstük a lejáratot vagy a kanyart. Ilyenkor azért jól jönne egy olyan fícsör, hogy ha le kell valahol fordulni, akkor indexel előtte az autó.