Need for Speed előzetes

A Need for Speed szériát nagyon sok kritika érte az irreális játékmenete és a szimulátorozással köszönő viszonyban sem lévő irányítása miatt, de egyértelmű, hogy ezt a sorozatot sosem ezek miatt kedveltük. Vannak olyanok, akik úgy gondolják, hogy akkor múlt el a világ dicsősége, amikor az illegális gyorsulási versenyek helyett zárt pályákra és versenynapokba kerültünk, de akad olyan is, aki enyhe elfogultsággal minden részt végigjátszik néhány alkalommal és epekedve várja, hogy a bétatesztek után mikor kerülhet a kezébe a végleges, megújult Need for Speed, amit 2015. május 25-én jelentettek be.

A játékról annyit lehetett előzetesen tudni, hogy egy teljes rebootja lesz a sorozatnak, később arról lehetett hallani, hogy az Underground 3 készülhet el, az viszont mindvégig biztos volt, hogy a tuningolgatós, éjszakai versenyes vonal lesz főszerepben, fejben tehát már akkor készíthettük a nagy felniket, a szárnyakat, a body kiteket, a szénszálas motorháztetőt, illetve a motortuningot is, hiszen a Need for Speed ezután sem a legszebb, hanem inkább a leggyorsabb autókról és pilótáikról szól. A fejlesztők időközben bejelentették, hogy konzolokon 30 fps sebességgel fog futni a játék, arról viszont nem esett szó, hogy az Xbox One-os és PlayStation 4-es változatokhoz képest fél évvel később bemutatkozó PC-s kiadás vajon szintén 30 fps-ben lesz maximálva, ahogy a Rivals esetén volt, vagy csak a hardverünk szab majd gátat a képfrissítésnek.

Ebben a hónapban indultak be a bétatesztek, aki korábban regisztrált és elfogadták jelentkezését, az konzolon már kipróbálhatta a programot, egyelőre csak a huszadik szintig lehetett maximum eljutni, a végleges kiadásig ez már valószínűleg nem is fog változni. Az első benyomások alapján korrekt grafikát, elég jó autómódosítási lehetőségeket, remek hangulatot, jó zenéket, ugyanakkor viszont gyenge átvezető videókat és kissé szokatlan, de legalább állítható irányítást kapunk a konzolos változatokban.

Need for Speed előzetes
[+]

Ami igazán sok ember szívét megdobogtatta, az a bőséges autólista: kezdetben 51 darab járgányt kapunk meg, lesznek szupersport-autók, kapunk vérbeli retro kocsikat, mint a Volvo 242, az egyes Golf GTI, a BMW E30 M3 Evolution II, a Nissan Fairlady 240 ZG, vagy a fiatalabb gépek közül az első generációs Mazda MX-5, esetleg a Nissan 180SX. Természetesen az amerikai autók rajongói is örülhetnek, lesz Chevrolet Camaro Z28, Corvette Z06, felbukkan a Dodge Challenger SRT8 és SRT Viper, de a jó öreg Ford Mustangok sem maradhatnak ki a sorból. Túl kemény terepre nem számíthatunk, de azért a raliban sikeres Subaru Impreza WRX STI is feltűnik a színen, illetve bekerül a Subaru BRZ, amit Toyota GT86 formájában is megkergethetünk. Lesznek 911-es Porschék, a régi léghűtéseseken kívül valószínűleg a brutális fegyvernek számító, új GT3 RS lesz a játékosok egyik fő kedvence. A teljes autólista ide kattintva olvasható.

A konzolos fejlesztés befejeződött, az Xbox One és PlayStation 4 tulajdonosoknak már csak néhány napot kell kibírniuk az új, utótag nélküli Need for Speedig, ami sokak szerint a korona legszebb ékköve lehet, hiszen benne van minden, amiért ezt a sorozatot szeretni lehet, az elvárásoknak megfelelően pedig gyönyörű grafikával és stabil képfrissítéssel büszkélkedhet. Aki kevesli az autókat, vagy hiányérzete támadna egy-egy típussal kapcsolatban, annak jó hír, hogy ezeket letölthető tartalom formájában még idővel megkaphatjuk, a kiadót ismerve azonban nem kizárt, hogy ezekért külön kell majd fizetnünk. Ha a végleges verzió is azt hozza, amit az előzetesek és bétatesztek, akkor valószínűleg nem sajnálhatjuk rá a pénzt.

Az új Need for Speed november 3-án jelenik meg Xbox One-ra és PlayStation 4-re, a PC-s kiadás viszont csak 2016 folyamán válik elérhetővé.

szentkuti11

Azóta történt

Előzmények