Battlefield Hardline
Különféle hardvereket már számtalanszor teszteltünk játékokkal, új típusú tesztünkben viszont épp fordított a felállás, ugyanis jelen esetben egy konkrét játékot próbálunk ki különféle videokártyákkal, processzorokkal, eltérő beállítások mellett. Reményeink szerint ezzel sokan választ kaphatnak arra, hogy a rendelkezésükre álló erőforrások birtokában milyen élményre számíthatnak, pontosabban konfigurációjukon hogyan fut a Battlefield Hardline, vagy éppen milyen változtatásokra van szükségük ahhoz, hogy az áhított képi világot, illetve kirajzolási tempót megkapják.
A Battlefield Hardline nem túl nagy meglepetésre a Frostbite 3 videojáték-motort használja, amely már számos Battlefield és más, Electronic Arts által kiadott játékban is bevetésre került. Ennek a legújabb verziója nem sokban különbözik attól, amit az említett kiadó a Dragon Age: Inquisition esetében használt, így a Battlefield 4-hez képest lényegében az optimalizált memóriahasználat, illetve a Physically Based Shading futószalag javítása emelhető ki. Azt persze fontos megemlíteni, hogy ez a Physically Based Shading futószalag még mindig nem az a fejlesztés, amelyről a DICE már hónapok óta beszél; a nagy megújulás ugyanis az év végén érkező Star Wars: Battlefrontban lesz tetten érhető.
Battlefield Hardline grafikai beállítások [+]
A Frostbite 3 videojáték-motort ismerve a Battlefield Hardline beállításain sem lepődhetünk meg. A képen látható menüben elérhető az összes grafikára vonatkozó beállítás, illetve ki lehet választani, hogy a program DirectX 11 vagy Mantle API-n keresztül fusson, amely meghatározza az általános sebességet és stabilitást. Persze utóbbi lehetőség csak az AMD Radeon grafikus vezérlők esetében érhető el, így sok felhasználónak nincs választása.
A tényleges grafikai beállítások terén a Battlefield 4-hez képest nincs változás, de azért átfutunk a lehetőségeken. A legtöbben valószínűleg a már korábbról ismert, úgynevezett preseteket fogják alkalmazni, melyekből most is összesen négy közül választhatunk: Ultra, High (magas), Medium (közepes), Low (alacsony).
Ultra – High – Medium – Low [+]
Akinek ez nem elég, az természetesen kombinálhatja a különféle opciókat, amelyeket a következő oldalon részletezünk.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!