A változás szele
Ahogy a mindennapi életben is sokan gondolják úgy, hogy a korábbi megszokott dolgok után a változás felesleges, vagy esetleg zavaró tud lenni, úgy a videojátékok esetében is beszámolhatunk hasonló problémákról. Vegyük példának a Metal Gear szériát, amely 1987-es indulása óta számos változáson esett túl. A különböző részek között rengeteg rajongó hallatott magáról, hogy bizonyos változásokra nincs szükség (Például elég csak a MGS 2-re és Raidenre gondolni, vagy a Metal Gear Rising: Revengeance-re, amely végül egy kifejezetten élvezetes hack&slash lett) mégis mindegyik rész nyert magának új és régi kedvelőket.
A 2015-ös Phantom Pain például a hiányosságai ellenére szintén sokak kedvence lett, így várható volt, hogy ha érkezik egy új rész, annak is lesz rengeteg pozitív része. Aztán megtörtént a nagy bejelentés, Hideo Kojima és a Konami elbúcsúztak egymástól, utóbbi cég pedig úgy gondolta, hogy a szakember nélkül is képesek összehozni egy új Metal Gear játékot. Ennek következményeként bejelentették 2016-ban a Metal Gear Survive című programot, amely első ránézésre egy kooperatív küzdelmekre kihegyezett, kristály-zombis akciójátéknak tűnt.
Aztán végül nagyon nem azt kaptuk, amire számítottunk. Lássuk tehát, hogy mit tudott kezdeni a cégóriás a birtokában lévő ismert franchise nevével, vajon sikerült-e valamilyen maradandót alkotniuk a már unalomig ismert zombis túlélőjátékok stílusában.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!