Lost Odyssey - teszt

ELSŐ OLDAL

Az X360 japán szerepjáték-palettája mind a mai napig igencsak fakó színeket mutat: nem elég, hogy fél kezünk is bőven elég arra, hogy megszámoljuk a platformon elérhető stílusbeli alkotásokat, de az a kevés, ami van, sem teszi kötelező beszerzéssé a gépet a Final Fantasy-k és Dragon Quest-ek kedvelői számára. Természetesen egyetlen valamire való konzolgyártó cég sem hagyhatja figyelmen kívül a zsáner népes rajongótáborában rejlő anyagi potenciált, ezért a Microsoft is lépett a játékosok e jelentős rétegének elcsábítása érdekében. A vállalat a nemes feladat megvalósítását egyértelműen a masinájának exkluzív fejlesztői klubjába terelt Mistwalker-től remélte. A stúdióhoz fűzött messiási remények korántsem alaptalanok: a cég alapítója, Hironobu Sakaguchi az FF-saga legendás szülőatyja, és a tapasztalt mester irányítása alatt tevékenykedő munkásemberek többsége szintén impozáns szakmai múlttal bíró, veterán játék-kovács. Az ígéretes csapat debütáló terméke, a Blue Dragon sajnos nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket - túlságosan “jópofa” és fájóan egyszerű szerzet volt szegénykém. A Ködjárók azonban egy másik projekten is kalapálgattak évek óta: a Lost Odyssey végre megérkezett, és az X360 első komoly JRPG-élményét nyújtva azonnal belopta magát a szívünkbe.


A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!