LawBreakers teszt (PS4)

CliffyB visszatért

Kis túlzással ugyan, de manapság bármerre is néz az ember, biztos, hogy minimum 2-3 FPS-be botlik, és ezek közül minimum egy aréna shooter lesz. Az utóbbi időben eléggé elszaporodtak a hasonló alkotások, nyilván próbálják a fejlesztők az Overwatch által kitaposott utat járni. (holott előtte is voltak ilyen programok). Cliff Bleszinski neve bizony sokak számára ismerős lehet, ő az, akinek többek között a teljes Unreal Tournament szériát, valamint a Gears of War trilógiát is köszönhetjük, vagyis egy eléggé elismert dizájnerről beszélhetünk.

Miután otthagyta az Epic Games-t, Arjan Brussee-vel 2014-ben bejelentette, hogy megalakították a Boss Key Productions névre keresztelt fejlesztő céget, ezzel együtt első játékukat is leleplezték, amely akkoriban BlueStreak néven futott. A fejlesztés jól haladt, főleg mert a csapat kijelentette, hogy free-to-play PC-s programként lát napvilágot a projekt, azonban tavaly márciusban megtudtuk, hogy mégis fizetnünk kell majd az azóta LawBreakers névre keresztelt FPS-ért.

Mindemellett kiderült az is, hogy PlayStation 4-re is elérhető lesz a játék, amely alig néhány napja, augusztus 8-án végre megjelent, mi pedig kipróbáltuk a PS4 kiadást. Előre érdemes leszögezünk, hogy bár a stílus hasonló, a LawBreakers messze nem a Blizzard FPS-nek egy gyenge klónja lett. Akadnak közös vonások, mégis egyedi tud maradni.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények