Japán konzolosok zöldüljetek!

A Japán székhelyű Bandai Namco Games vállalat különös környezetvédelmi kampányba fogott, melyet összeköt a hazai konzolos társadalommal. PC-s iparban gyakran láthatunk - főleg a közelmúltban – olyan próbálkozásokat melyeknél a játékosokat próbálják, környezetbarátság felé terelni. Ilyen például az Asus EPU technológia. Ám most itt nem egy hardware gyártó új termékéről van szó, de még csak nem is a PC-s iparágban, tehát mindenképpen egy újabb területen és teljesen új ötlettel találkozunk. Olybá tűnik a zöld hullám elérte a konzolosokat is.

"Enjoyable Game, Beautiful Earth Campaign," („Élvezetesebb játék, egy szebb bolgyón”) c. kampány alapját a játékeladások fogják képezni. Bizonyos Japánban megjelenő 2009-es Wii, és PS3 címek rendelkezni fognak rejtett sorozatszámmal melyet, ha a játékos begépel az arra kitalált websiteon, akkor Bandai Namco, egy úgynevezett „megújuló energia kredit” ír jóvá, mely 30 órára (vagy az épp aktuális játék hosszának megfelelő óraszámnyi) szolgáltat elegendő energiát. Na, most ezt persze nem úgy kell elképzelni, hogy jön egy DHL futár és hoz energiát, hanem az árkülönbségen befolyó összeggel Bandai Namco, támogatja a Hokkaido, és Akita környékén működő szénmentes módszerekkel dolgozó energiaszolgáltatókat. A megfelelő kredittel rendelkező játékosok oklevelet kapnak, melyet felhasználva részt vehetnek különböző szórakoztató programokban.

Bandai Namco Games reméli, hogy sok fiatalt fog meggyőzni arról, hogy környezetükről igenis gondoskodniuk kell. Nem mellesleg a cég tervei között szerepel legalább 2 millió eladott „zöldjáték”. A kampány Januárban veszi kezdetét mikor is egyúttal a hivatalos honlap is megnyílik a kíváncsi szemeknek. http://green.bandainamcogames.co.jp