Fallout 3 DLC – Operation Anchorage

Sztori és játékmenet

Akárhogy is, mindenki lelkes volt amikor bejelentettek, hogy lesz 3 DLC a F3-hoz. Ezek közül az első az OA.

Sztori

A történet szerint szokásos utunkat járjuk a wasteland-ben amikor is egy segítséghívást kapunk Broderhood Outcast-oktol. A helyszínre rohanva egy pár szupermutáns molesztálja a kollégákat, mi persze mint gyakorlott/szakavatott mutáns irtok, elintézzük a dögöket, és egy kis csetepaté után lezavarnak minket egy bázis aljara mondva hogy „ lehet, hogy szükség lesz rád..” . Kiderül, hogy a régi időkből fennmaradt bázison van egy fegyvertár ahova szeretne bejutni az Outcast banda ( mint ugye tudjuk itt van az apró különbség az Outcastok és a sima Broderhood között mivel az előbbi csak technológiát gyűjt és őriz meg, a hősködés marad a „sima” bandára ) Minden esetre az ajtó a fegyvertárhoz csak akkor nyílik ha egy szimulációt végigjátszunk. Hát legyen, így veszi kezdetét a történet. A következő kép, hogy egy hegyoldalban térünk magunkhoz ahol is a társunk kedvesen megadja a lehetőséget, hogy akár osonva, vagy csak egyszerűen fejjel előre lerohanjuk a csúnya kínai hadsereget akik a hegyről ( 3 nagy ágyú segítségével ) lövik az állasainkat a hegy lábánál ( Az maga Anchorage ). A történet ezek után meg elvisz minket a csatatérre is ahol 3 kisebb feladatot kell elvégezni a nagy finálé előtt ( gondolom mar itt sejtitek, hogy nem hosszú a dolog ).

Játékmenet

A DLC elvileg ugyanazzal az alapfunkciókkal szolgál amit megszerettünk/megutáltunk a F3-ban, azzal a különbséggel, hogy ugye minden tárgyunk elvesz amint a szimuláció elindul szóval ha valaki agyonspecializálta magát ( pl. „Big Guns” ) az a játék elején szenvedni fog egy picit mivel teljesen lineáris. A hegyoldalt 1 irányban mehetünk, időnként kapunk fegyvert, de azt amit mi szeretnénk csak a hegyoldal után kérhetjük ( igen ... kerni kell hogy x fele fegyver setup-ra van szükségünk ), egy gázpalacknak látszó tárgy gyógyít, és egy másik masina pedig muníciót ad. Erre azért is van szükség mivel a hallottak kb. 2 másodperc alatt eltűnnek szóval az ő fegyverüket, ruhájukat nem tudjuk felvenni. Dobpergés ........ És itt jön az első nagy probléma ( meddig kibírtam nyafogás nélkül... ) Gyakorlatilag az amit meg én is szerettem a F3-ban , a cuccok gyűjtése gyakorlatilag nincs OA-ben, tehát előjön a klasszikus FPS filling, hogy felveszed a health pack-ot ( jelen esetben használod a palackot ) aztán uzsgyi tovább . Ehez ugye hozzájön, hogy a pályán nem mászkálhatunk olyan szabadon, ugyan mi döntjük el, hogy az ágyuk kiiktatása után melyik előküldetést csináljuk meg de az, hogy mi akkor most csak elindulunk valahova csak úgy az felejtős. Persze ezt el lehet intézni azzal, hogy „szimuláció” és nem az a célja hogy vándorlásra hanem, hogy harca oktasson de ettől meg lehangoló. Az általános érzés, hogy egy kb.. 6 éve készült FPS-el játszunk ahol a „hóeséses orosz bázis-ra" való behatolás előtt meg ki kell iktatni pár dolgot aztán majd a pálya végén jön a fő gonosz aki benyel vagy 600 fejlövést ( és desszertnek vagy 50 rakétát ). Sajnos ez gyakorlatilag rövid jellemzése a játéknak.....

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

  • Jönnek a Fallout 3 DLC-k

    Hamarosan PS3-ra is megjelennek a Fallout 3 letölthető tartalmai, valamint újabb kettő van kilátásban.