Epic Flail bemutató (Android, iOS)

Újabb bugyuta mobiljáték mutatkozik be oldalunk hasábjain, az Epic Flail azonban a maga nemében annyira jól sikerült, hogy mindenképpen szót érdemel. A játék február végén jelent meg, azóta még semmilyen frissítést nem kapott, de már több tízezer felhasználó használja az egyébként román székhelyű fejlesztőcsapat alkotását. Ez a fejlesztőcsapat mutatta be a tavalyi Battle Golfot is, ami látszik a játék megjelenésén és alapvető módjain, de a lényegük teljesen eltérő. A hasonlóság még az Epic Flail egyszerűségében mutatkozik meg, kapunk egy buzogányt, meg egy ugyanígy felfegyverzett vetélytársat, és már üthetjük is egymást.

Tournament módban az nyer, aki háromszor ki tudja ütni az ellenfelét.
Tournament módban az nyer, aki háromszor ki tudja ütni az ellenfelét. [+]

Az irányítás egyszerű, az érintőképernyőn megjelenő virtuális gombok segítségével irányíthatjuk a játékost, a balra-jobbra nyilakkal értelemszerűen hátra-előre mozoghatunk, míg a jobb oldali fegyver billentyűvel lendíthetjük a fogászati segédeszközt. A harcoknak háromféle kimenetele lehet: győzünk, veszítünk, vagy döntetlent játszunk, ez utóbbi akkor fordul elő, ha mindketten elfekszünk egy-egy jól irányzott támadás végén. Háromféle játékmódot különböztet meg a játék, az első a Tournament. Ezt választva lényegében egy kis kampányt kapunk, kiválasztjuk a harcosunk nemét, bőrszínét, fizimiskáját és öltözködését, majd hárompontos meccseket játszunk, egyre keményebb ellenfelekkel, de állandó szabályokkal.

Az Endless mód az első vereségig tart.
Az Endless mód az első vereségig tart. [+]

Az Endless mód talán egy fokkal nehezebb a hagyományos, pontozós rendszernél, hiszen itt nem hibázhatunk: ha kiütjük az ellenfelet, pontot kapunk, ha döntetlent játszunk, folytatódik minden tovább, ha pedig veszítünk, akkor vége a játéknak. Tehát öt ponthoz öt nyerés kell zsinórban, tízhez pedig tíz alkalommal kell tökéletesen lendítenünk a buzogányt, hibázási lehetőség nincs. A játék a jobb felső sarokban jelzi a legjobb eredményünket, ahogy szerezzük a pontokat, úgy lesz egyre ügyesebb a küzdőtársunk.

Így néz ki a multiplayer mód, aminek összképét csak az rontja, hogy látjuk, mit csinál a vetélytársunk.
Így néz ki a multiplayer mód, aminek összképét csak az rontja, hogy látjuk, mit csinál a vetélytársunk. [+]

Végül, de nem utolsó sorban akad egy teljesen egyszerű Multiplayer is, melyben a gépi ellenfél helyett hús-vér embert kapunk, méghozzá azt, aki a kijelző másik felét tapicskolja, és próbál kiütni bennünket. A küzdelem ebben a formában érdekes és nehéz, helyzeti előny, hogy látjuk, miként mozog a társunk, de a mi mozdulataink sem maradnak elrejtve. A játék itt is pontozós rendszerben működik, három győzelem kell a meccs megnyeréséhez.

Az egyszerű, könnyed mobiljátékok fanatikusai mindenképpen próbálják ki az Epic Flailt, először nyilvánvalóan bosszantó lesz az állandó vereség, aztán belejövünk abba, hogy hogy érdemes helyezkedni, mikor érdemes indítani a lendítést, illetve hogy tudjuk kihasználni az ellenfél hibáit. Némi gyakorlás után szinte bárkinek menni fog akár a legkomolyabb ellenfél legyőzése is, de a felkészülés órái minden bizonnyal jól fognak majd telni. Hosszas várakozásokhoz és utazásokhoz unaloműzőként ez a játék is remekül alkalmas, ráadásul szinte bármilyen mobilon elfut, Androidra itt, iOS-re itt tölthető le.

szentkuti11

Azóta történt

  • One Tap Tennis bemutató (Android, iOS)

    Vajon működhet úgy egy mobilos teniszjáték, hogy sem mozognia, sem céloznia nem kell a játékosnak? Lehet egy ilyen játék nehéz? Egy indie csapat alkotása járt nálunk.

  • Pineapple Pen bemutató (Android, iOS)

    Aki nem borult még ki az augusztusi vírusvideótól, annak a Ketchapp új lehetőséget ad erre egy egyszerű, de roppant nehézre sikerült mobiljátékkal.

Előzmények