Devil May Cry 4 - teszt

Első oldal

Igencsak kellemetlen dolog az, amikor az ember túlságosan magasra emeli saját maga számára azt a bizonyos lécet. Utólag persze ezt mindig könnyebb belátni, de tény: a Capcom hét évvel ezelőtt a Devil May Cry-al ezidáig megismételhetetlennek bizonyulót alkotott, amit eddig a két folytatás egyikének sem sikerült túlszárnyalnia. Ezek után nem meglepő, hogy a Devil May Cry 4 körül egészen érdekes légkör alakult ki: már a negyedik rész fejlesztésének korai szakaszában egyértelmű volt, hogy a japán cégóriás az új epizóddal egyben új etalont kíván felállítani a franchise neve alatt - a referencia végig a 2001-ben megjelent eredeti volt, amit természetesen az újgenerációs gépekben rejlő lehetőségeket kihasználva akartak tökélyre csiszolni.

Hogy sikerült-e a trónfosztás? Tudom, hogy nem illik lelőni előre a poént, de mivel oldalt egy szám és két mondat formájában úgyis látható egy rövid summázat, most mégis megteszem: nem, nem sikerült. Ennek az oka azonban százszorta érdekesebb, mint maga a tény - de vajon mégis mi lett ez a bizonyos ok?


A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!