Command & Conquer 3: Kane's Wrath - teszt

ELSŐ OLDAL

A tibérium jó, a tibérium finom, a tibérium különleges! Egy bizonyos szuperhős megszületése óta neon zöld fénnyel sugárzó kristályok formájában képzeljük el mindezt a misztériumot, ami a galaxis (élettelen) jövevényeként képes fenekestül felforgatni a földi életet. Mindezt tetézte az első Command & Conquer epizód, ahol is a fejfájdító mellékhatáson túllépve élénk fantáziájú játékfejlesztők elméi két különböző, egymással szembeálló embercsoportot fialtak, akik eltérő ökonómiát, politikát és ideológiákat gyártottak a furcsa nyersanyag köré. Világra jött a GDI és a Nod, mely akár görbe tükre is lehetne világunk Nyugatának és Keletének. De nem az, hisz annál jóval egyszerűbb, élesebb kontrasztú, ennél fogva tökéletes(ebb) alapanyag egy véget nem érő háborúhoz.


A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!