Novascream
5.Stalker: CoP
A Call of Pripyat talán azt valósította meg amit a készítők az elejétől kezdve szerettek volna. A játék ugyan továbbra sem bugmentes, de játszható, egyedi hangulatán semmi sem változott és azon ritka játékok közé tartozik, amik megmutatják, hogy van keresnivaló az FPS-stilus jövőjének ködös útjain.
Amikor kijött a játék semmire sem számítottam. Amit kaptam az egy izgalmas, pörgős, látványos játék, ami őszintén adja azt, amije van. Az pedig 7-8 óra szórakozás és talán egy új franchise születése.
A hypeolt játékok ritkán győznek meg arról, hogy nem csak rajongói hűség van a sok szép szó mögött, hanem tartalom is. De a HALO Reach kivétel. A co-op miatt ketten élmény egymás mellett nyomulni, sokszor vért izzadva legyűrni egy „elite”-et, az ember büszke magára, amikor sikerül egy pályát végignyomni, és nem azért mert a bugok miatt nehéz megoldani egy feladatot, hanem mert az MI nem adja magát egykönnyen.
Mind a MOHA mint a COD tanulhatna a Bad Company 2-től. Az MI jó, a játékmenet izgalmas, mégsem erőltetik túl, és a multi nem arról szól, hogy ki tud több neutronbombát dobni a másik csapat spawnpontjára.
1. Mass Effect 2
Kötekedhetnék saját döntésemmel. Hiszen butítottak rajta, a sztori egy jó része az Átjáró könyvsorozat koppintása, stb. De ettől még jó a történet, többször is végigjátszható, mindenki megtalálhatja a saját útját a játékban, nem erőltetnek ránk semmit. De nemcsak a szabadság érzete, hanem az hogy a játék képes volt egy jövőben játszódó TPS-ként megmaradni azon a piacon ahol az embereket még mindig meg lehet győzni arról, hogy nem kell nektek non-lineáris játékmenet, meg legalább átlagos MI, meg egy történet, amit nem „zs-kategóriás” filmektől kölcsönöztek, hiszen helyette van nektek egy nagy nevetek …nem elég az…?
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!