Age of Conan: Hyborian Adventures - teszt

ELSŐ OLDAL

Egy relatíve fiatal műfaj, mely fenekestül felforgatta a PC-s ipart. A hajdani MMO-dühöngő idővel harcosok ringjévé nőtte ki magát, amiben a ma küzdőfelei letűnt korok hőseinek verejtékén csúszkálnak, miközben a csatatéren kívül hatalmas pénzek folynak kézről-kézre. Bár az alapszabályok sokat nem változtak, a sztenderdek igen, ahogy az elvárások is.

Azzal sokan tisztában vannak, hogy ennek a “diszciplínának” koronázott királya a World of Warcraft, azzal viszont nem, hogy az struktúrájában rengeteget merített az Everquest-ből. Ezt azért fontos megemlíteni, hogy mindenki számára evidens legyen: az MMORPG irányzat már jó ideje nem az innovációról szól, sokkal inkább a kivitelről és a tartalomról. Ennek fényében, illetve a nagy vetélytárs (elkerülhetetlen) árnyékában talán sikerül sallangoktól mentesen véleményezni a tesztalanyt.


A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!