Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • l.skywalker

    Topikgazda

    válasz persil #81066 üzenetére

    Nem tudom melyik szolgáltatónál vagy, de nekem ezt még az Invitel adta, amit átvett a Digi amit megvett a 4iG. Már amikor az Invitelnél voltam is rengeteg hálózatfejlesztési munkálat folyt a régiónkban, de a Digivel ez még csak hatványozódott és ki tudja mi lesz még itt.

    Szóval feltehetően, a "hiba nem az Ön készülékében van"
    Ebben az esetben nyomja meg a piros gombot, és nyugodj békében :D

    A bridge pont azért jó, hogy az "azonosítást" olyan eszközön végzed és állítod be a hálózati preferenciáidat, ami jobban átlátható, többet tud és/vagy megbízhatóbb. Ilyenkor a szolgáltatói eszköz csak egy híd (bridge)

    [ Szerkesztve ]

    Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

Új hozzászólás Aktív témák