Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geri85

    csendes tag

    Sziasztok!
    Csak hogy megosszam a tapasztalatom a szervizeléssel kapcsolatosan.
    Series S konzolom július 17.-én meghalt. Rögtön kértem rendelést az eszköz szervizelésére a Microsoft oldalán.
    Július 18.-án el is vitte a UPS futár, a Microsoft oldalán megadott levélcímkét kellett csak kinyomtatni.
    Július 24.-én be is érkezett a Nürnbergi Microsoft szervizbe a készülék.
    Július 25-én létre is hozta a Microsoft a visszaküldéséhez szükséges rendelést a UPS-nél, 28.-án pedig kézhez is kaptam a készüléket. Hibátlanul működik azóta.
    (Annyit hogy a UPS futárszolgálat egy forintot nem ér, nem hozták ki a csomagot csak beírták, hogy sikertelen kézbesítés, meg sem kísérelték kihozni. Nekem kellett érte menni aznap délután.)
    Remélem aki hasonlóan jár, annak szintén ilyen gyorsan és flottul menni fog.
    Geri

Új hozzászólás Aktív témák