Új hozzászólás Aktív témák

  • Madwe

    nagyúr

    válasz pzstm #5037 üzenetére

    Nagyrészt az ms tehet róla h hőbörögtek az emberek... kazuál jános honnan a vérből tudja h jó e ez neki vagy nem, ha ms nem mondja el pontosan mi ez, mik az előnyei hátrányai? talán ha a 1+ órát nem a fene nagy multimédiás tv csodadolgoknak szentelik egy konzol gémereknek szóló bemutatóján hanem ezt ecseteli nem lett volna ennyi anyázás...

    A mikrotranzakciós cikkre visszatérve: nem hiszem, hogy ha a drmes cucca nem bukik meg, nem jött volna el a pay2win korszak... sajnos az ios majd android elhozta a normális játékosok számára a végitélet fegyverét... Nem véletlen ott is kb minden címben jelenik meg sorra, az a baj h ez egy fejőstehén, tán még jobb is mint a dlc, a sok hülye meg pumpálja bele a lóvét, persze h csinálják... Ez olyan mintha azt mondanád h ha marad a drm akkor a dlc-k is ingyenesek lettek volna, hisz a kiadók nem pénzt pénzre akarnak halmozni hanem van egy célösszegük amit el akarnak érni... Jó lehet abban hinni h ha van drm nincs mictrtotranzakció, de nem ilyen szép világban élünk... Persze így rá lehet kenni a sonyra meg a sok birkára aki tüntetett drm ellen azt bele lehet rakni ms-es címekbe nyugodtan, hisz úgyis a sony tehet róla, nem az ms h minden játékában megjelent a mt (ryse, forza... meg asszem a sárkányosban is de azt nem tudom volt még egy cím...)

    Amúgy ezzel az egész fizetős rendszerrel nem lenne gond, ha tényleg csak arra lenne mint anno iosen is indult, türelmetlen gazdag amerikai gyerekek nem akarnak végigjátszani rendesen egy játékot, csalni nem tudnak, helyette pénzért vesznek coint fegyvert akármit... A gond akkor kezdődik amikor a játék alapfelépítése elindul abba az irányba, h valamilyen úton módon ráderőltesse h venni akarj, mert ha nem veszel egy grindfeszté (monotonan ugyanazt ismétled újra meg újra) válik a játék s kb elérhetetlen a célod... És az lenne a nagy baj, h ha a 60 usd-s játékok is elindulnának ebbe az irányba, bár szerintem nem tehetik, mert miért venné meg őket az ember, bár lehet naív vagyok :D S ez azt a problémát is felveti, h a designer nem tudja belőni a játék menetét, nehézségét, nem az van amit kitalálnak h milyen legyen az élmény, anno ha valamiért soka kellett küzdeni versenyezni az jó volt mert pont jó szinten volt kitalálva ált. s megérte a fáradtságot, most meg bizonytalan, nem tudja az ember h most azért ilyen nehéz pénzt szereni pl mert ilyennek szánták a játékot, vagy azért h költsön még rá, h jó legyen neki az élmény...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák