Hirdetés
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- Jövő hónapban Xbox-on is kipróbálható lesz a Fragpunk
- Újabb kedvcsinálón a The Last of Us TV sorozat második szezonja
- Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
- Elden Ring
- Path of Exile (ARPG)
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- PlayStation 5
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- War Thunder - MMO Combat Game
- Bestbuy játékok
- Elite: Dangerous
- Ingyenes az Epic Store-ban a The Spirit and the Mouse
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
-
GAMEPOD.hu
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmény topic: World of Tanks - MMO - Archívum I.
Aktív témák
-
vhw
addikt
válasz diegho #41091 üzenetére
A titkod aligha csak a venti-BIA nyújtotta tized-század bónuszokban rejlik.
A vidin talán nem is láttunk olyan heavyt, amin ne a 3dik - 4dik skill fejlődött volna már. De ennyinél már nem csak erről a 11%-ról beszélhetünk, itt már kicsit több extra is hozzájön. Főleg azokhoz képest akiknek 1-2 skilles legénység ül csak a tankjaiban, én elhiszem hogy jó a BIA meg érezhető a pozitív hatása (főleg, ha ezt úgy mondod hogy már 2-3 másik skill is sorakozik mellette)Kétségtelen, hogy segít, csak az eltérő játék erőforrások miatt, más a szemléletmód. Eddig 4-5 garnitúra legénységem kóstolt bele a 3dik skillbe ~15k csata után... összesen van ~30 tankom... A legtöbbön első-második skill fejlődik. Nekem ez a "természetes", ennyibe nem nagyon fér bele a BIA is...
Egyéni szoc. prob. lehet mondani, de a prem nélküli játékosokat érinti, hogy átlagosan 1-2 skilles emberekkel tudnak számolni (ha ilyen a keret akkor mit osszanak ki) vagy inkább a 3-4 skilles az átlag, ahol már lehet nyugodtan válogatni. Más a mozgástér.[ Szerkesztve ]
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen