-
GAMEPOD.hu
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Th1sN04ll
senior tag
válasz Bad Pritt #54398 üzenetére
Wt GF-el én is fogok játszani, természetesen én nem veszem egy kapal alá a 2-őt az egyik egy e-sportra való cucc, a másik kicsit szimulátorosabb vonal ugye, de megférnek egy kalapban
Zsolt_72:
Sose baj ha kicsit ritkul az állomány, mert a GF-et is emberek fogják játszani alkalmanként szerencsétlenek ugye... ott is lesz anyukázás mint ahogy itt is De a konkurencia nekünk csak jót fog tenni, a versenyszellem az ami sarkalja mind a 2 játékot a fejlődésre[ Szerkesztve ]
-
mrszitya
senior tag
Na, azért ne essetek egymásnak az új patch-csel kapcsolatban. Biztos nagyon szépek lettek a HD-modellek, biztos meglehetősen stabilan megy/hasít a játék a játékosok x százalékánál, ugyanakkor egy másik x százaléknak sokkal rosszabb lett a helyzete (és ebből egy x százalék erős vassal rendelkezik).
Ez ugyanaz a vita, mint amikor pl. kocsit vesz az ember, és a 90%-a rossz (mint régebben mondjuk egyes francia modellek), de a maradék 10%-nál semmi probléma. Egyik fél sem érti meg ilyenkor a másikat. Nyilván ez fordítva is igaz: ha 1000-ből 2 rossz, annak a kettőnek a tulajdonosa minden ismerősének azt fogja hirdetni, hogy "olyat ne vegyé' soha."
FTR-en írták, a fejlesztők (pl. Overlord) ennyiszer még nem kérdeztek rá a játékosoknál új patch kiadása után, hogy hogy megy a játék. Nem titok, hogy rengetegen jelezték nekik a váratlan kilépést (modok nélkül is), és szintén sok a panasz a lassú térképbetöltés és a gyakori FPS-zuhanás miatt.
A váratlan kilépést szinte biztosan driverhiba okozza a videókártyánál, WG is dxdiag naplót kér be ezzel kapcsolatban, erre ígértek is javítást.
A lassú térképbetöltés viszont már más tészta, ott szerintem a procikihasználás nem túlzottan tökéletes optimalizálása a fő ok (milyen finoman fogalmaztam)... Remélem azért ezzel is foglalkoznak, mivel nemcsak gyenge gépek tulajdonosai panaszkodnak utóbbi gond ügyében sem.[ Szerkesztve ]
-
PAtr0n
addikt
válasz Bad Pritt #54398 üzenetére
1 nagy különbség van azért a WoT-os és WT-s OP TD kemper között. A WoT-os az esetek nagy százalékában tovább életben marad, nagyon a spotrendszerre van bízva az élete, míg a WT-set nagyon hamar ki fogják szedni. Tudod, ott nincs láthatatlan tank.
Az Armored Warfare-re meg én is kíváncsi vagyok, már csak azért is, mert az már modernebb tankokat mutat majd be. Hogy milyen tálalásban, az a nagy kérdés.Th1sN04ll:
A source engine már smafu vagy mi? Ja hogy az is valamiféle Havok megoldást használ[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Bad Pritt
nagyúr
Az a jó az L7-es ágyúban, hogy a goldammo is HESH, csak épp kétszer nagyobb átütéssel (105 helyett 210). Úgyhogy még véletlenül sem aggathatják rám a goldnoob kifejezést, ha 7/1-gyel megyek, mert ebből a szempontból pont, hogy szívatom magam az arany lőszerrel, mert nagyon kicsi az átütése. Ehhez képest mégis goldnoob lettem a fogalmatlan T-54 szerint, pedig APCR-rel lőttem ki, mert végig bénázott és feleannyi hp-ról sem tudott kiszedni.
Azt is érdemes megjegyezni, hogy normál HESH-t nem érdemes vinni, egyszerűen nem adja be, nagy csalódás lett, ellenben a gold HESH atomjaira szaggat kb mindent, amire lövök (jellemzően WT ág, lightok).
Van egy ötletem amúgy: minden meccs kezdetén a szokásos kezdődumák helyett lehetne egy olyan szöveg felmondva, hogy "A játékot sebzésre és killekre játsszuk, az egyhelyben mozdulatlanul töltött időért nem jár bónusz peták" vagy valami hasonlót. Nagyon sokszor az az érzésem, mintha nem is akarnának egyesek sebezni, annyira ellentétes dolgokat művelnek.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Th1sN04ll #54407 üzenetére
A Havoknak csak a fizikai motorját licenszelik, azt évről évre fejleszti a cég, egyáltalán nem rossz cucc.
Szvsz ha már váltani kéne a Titanfallból kiindulva a Source motorral járnának legjobban mindent összevetve. Nem tudom mennyire nehezen programozható, de egy jól skálázható, stabil motor, jó fizikával és nem mellesleg olcsóbb, mint az általad felsoroltak.
(Az meg a másik, amit Bingisz mond, hogy a BigWorld már az övék, inkább kisajtolnak belőle mindent, amit lehet, semminthogy váltsanak.)[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bingisz
addikt
Ha egy tank megkapja a HD modelljét, akkor megkapja a rendes felfüggesztésrendszert, és nem fog belenyomódni a talajba. Engem inkább az ocsmány növényzet ami zavar, de az a konkurenciánál is megvan...
[ Szerkesztve ]
"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."
-
Simulacrum
senior tag
válasz Bingisz #54373 üzenetére
Nagyon komoly!
Igazán jó játékos azért nem tudja az ilyet megcsinálni, mert sosem rambózna ilyen szinten, másrészt meg általában T8 fölött játszik, ott pedig ilyet nem lehet túlélni. De ettől függetlenül le a kalappal a srác előtt, mert amúgy teljesen jól csinálta a folyamatos mozgással. Néha én is csinálok ilyen köröket, csak 1-2 percen belül meghalok. -
Simulacrum
senior tag
válasz Th1sN04ll #54371 üzenetére
Eddig nekem is az volt, de most 3 képet mentettem és a harmadik mentésekor simán bezárult a játék. Remélem ezt csata alatt nem fogja eljátszani. Sose lépett ki eddig magától a játék nálam, szóval valami tényleg van ezzel a peccsel.
Amúgy prezentáltam egy ilyen kört, de ebből nem túl érdekes videót tudnál csinálni, mert az elején csak ülök a bokorban. Amúgy én mindig is imádtam Malinovkát, a legjobb spotter pálya, az újraátgondolása után meg csak még jobb lett. Úgyhogy a sokak által utált pálya nálam az egyik legnagyobb kedvenc, mert ilyen köröket még narancs játékos is simán csinálhat rajta, ha kicsit odafigyel.
-
Iron Funeral
őstag
-
SZN
tag
Szuper! Nem elég, hogy egymás után 5-ször dobott ki, most már be se tudok lépni. Betölti a listát, aztán újra kidob! Szuper, szuper, szuper!
-
Bingisz
addikt
válasz Iron Funeral #54419 üzenetére
Jobb, de ugyan úgy ronda. Meg szép, hogy berakták a dinamikus mozgást, hogy interakcióba lép a tankokkal, de nagyon csúnyán van szerintem megcsinálva. Szvsz. mind a kettő nagyon messze van attól amit ki lehetne hozni belőlük.
Mondjuk a WT-ben lehet, hogy a talajtextúra ront ennyit a kinézeten.[ Szerkesztve ]
"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."
-
Iron Funeral
őstag
válasz Bingisz #54422 üzenetére
Szerintem jó ez úgy ahogy van(a WT féle legalább is), több okból is;
1. alapvetően nem erre figyelsz, persze nem mondom adott esetben nem nézed mert itt vagyunk mi példának, hogy megnézzük
2. annak ellenére, hogy "nem szólal meg" nem rontja az élményt, ott van, lengedezik, eldől stb. teszi a dolgát
3. ahhoz, hogy jól kinéző növényzetet kapjunk marha nagy számítási teljesítmény kell, ha megnézed a legutóbbi Tomb Raider játékot, ott van lehetőség TressFX-et használni hajra, amit egy kártya elbír (asszem még az én 7790-em is vitte szépen), de ahhoz, hogy több karakternek legyen jó haja, ahhoz már sok CP kell. Ha ezt vesszük alapul, akkor egy pályányi jól kinéző fű, bokrok, fák megjelenítéséhez még több erőforrásra van szükség. Feltételezvén, hogy azt akarjuk, hogy a tank tapossa a füvet, a széltől meg lengedezzenek, stb.Én azt mondom, hogy amíg nem eszi túlságosan a gépet addig maradhat ez a szint amit a WT hoz mondjuk.
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
-
Iron Funeral
őstag
válasz Th1sN04ll #54426 üzenetére
Kivételesen nem a WG hibája, tényleg
WT-ben is vicces volt látni amikor tier III csatára 26 német player várt, szovjetből meg az összes tierben volt 5
(#54429) PAtr0n: Igen, igen. Az meg, hogy 3D legyenek ezek az objektumok, az ki van zárva, pedig biztos jól nézne ki.
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
PAtr0n
addikt
válasz Iron Funeral #54423 üzenetére
Na igen, mert ha belegondolunk, hogy a talaj növényei csak 2D-s textúrák, nem 3D rendereltek, még akkor sem lehet bőkezűen bánni a HD textúrákkal, mert ennyi növénynél kifexik a rendszer, nem bír ennyit számolni egy mai csúcsgép sem.
HáGé:
Igen, én is a Source-t preferálom, elég baráti a gépigénye, és abban már eleve ott a Havoc. Még mai szemmel is igen szép dolgokra képes az a motor, a Titanfall is bár nem a legszebb, legalább jól fut, és iszonyatosan sokat tesz hozzá a fizika."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Bingisz
addikt
-
unravel
őstag
válasz Kean_Sorbo #54432 üzenetére
Dejóóóó!
Ilyen tankászos, vereséges képet cinikus mondattal még SENKI nem írt.¯\_(ツ)_/¯
-
unravel
őstag
¯\_(ツ)_/¯
-
őstag
válasz Simulacrum #54282 üzenetére
Köszi az infót, de nem is lett jó sehogy se...
Nem egy Source engine azt meg kell hagyni.Elsőnek végrehajtottam az itt leírtakat. Utána az általatok leírtakat.
Végül a bonyolultabb "kipecázom a szükséges részt az xvm editor által kreállt fájlból és beleteszem remélhetőleg a megfelelő fájlba" módszer sem működött, illetve beillesztés után egyáltalán nem ment az xvm...
A célfájlban, teljesen törölni és beletenni kell, vagy a meglévő tartalom után tenni?
Hihetetlenül katasztrofális ez az egész így, pedig tök klasszul megcsináltam az online editorral. Mondhatnám azt is hogy valaki csinálja meg, ha odaadom a forrásfájlt de ezek szerint ehhez már rendszermérnöki diploma kellIDEAZON Zboard MERC gaming billentyűzetet keresek.
-
Tbor
tag
Valaki tudna vállalni egy kis szakaszozást velem ? Nem vagyok valami jó játékos és egyszerre több ágat húzok, úgyhogy az látszik a statjaimon is. A T2-es event-hez már csak a szakaszos rész hiányzik, ezért keresek szakasztársat. A játékban Rengest a nevem.
-
Viktoár
addikt
Ahhoz hogy egy egységnek (tank,TD,tüzér) a legrövidebb töltési ideje legyen,mit kell adni a legénységnek illetve felszerelésnek?Tudom hogy akár más képesség rovására mehet,de kiváncsi vagyok hogy például a kv1-nek mi a legjobb töltési ideje.Jelenleg 4.13s de biztos lehetne faragni belőle.
Üdv:Viktor
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Figyelem!
Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!
Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)
[ Szerkesztve ]
***