Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz nomic #223535 üzenetére

    Szokásos szadista WG logika a győzelem túlértékelése. Nem elég, hogy megalázó vereség ér, de még bukom a chevront is.A randomban is ezt csinálják, túlértékelik a győzelem szerepét, miközben meg számtalan módon manipulálják a csatát, rng, csapat összeállítás, fizetős vendégek elég jól fel tudják tápolni a tankjaikat, arany lőszerrel, direktíva, fejlesztett modulok, szuper legénység. A mezei játékos meg csak pislog, hogy 50m-rel hamarabb felspotolják, mint ő az ellenséget és fél, egy másodperccel is gyorsabban lőnek rá ugyanolyan tankból.
    Meg a győzelem simán múlhat olyanon is, hogy a kedvezőtlenebb oldalt kapja valaki és a tapasztalatlan nehéz tankok elvesztik a hp harmadát, felét, mire az ütközési pontra érnek.
    Nem sírni akartam, csak arra rámutatni, hogy milyen beteg logika ez, hogy szétmanipulálják a csatát, mindenféle embertől tulajdonképpen független dologgal, de közben meg győzelmet várnak el a haladáshoz.
    A vereségnél nagyon nem mindegy, hogy 3-4 lövésem is lepattog a francba normál lőszerrel vagy sebez és legalább nem buktam a chevront. Persze ez az elmélet, mert én nem viszek arany lőszert, bár már gondolkodom, hogy 3 darabot berakok. Legalább akkor lesz kb 1k sebzésem :) bár némelyik páncélos szörny az arany lőszert is vígan pattogtatja.
    Az E50m-el próbálkozom, de már ez a tank is elavult ehhez a játékmódhoz. Kitáraz rám egy táras tank, miközben én 1, esetleg 2 lövéssel tudok válaszolni meg a páncélban bízhatok, ami az arany lőszert nem tudja jól hárítani. Tudom, persze az az elmélet, hogy utána sokáig tölt és akkor meg lehet ölni. Na igen, de aki ezt kitalálta, az állítom egy csatát se játszott még le.

Új hozzászólás Aktív témák