Új hozzászólás Aktív témák

  • e-newsee

    addikt

    válasz po1son #194006 üzenetére

    Nincs tudás alapú MM, ez igaz. A tankok vannak kategorizálva. Asszem a heavyken belül lett szuper és normál heavy, valamint a lightokon belül spotter és normál light. Ezeket próbálja párosítani. Ezen kívül csak a tier számít, hogy egyenlő legyen (3-5-7, 5-10, 2-5-8, stb). Ezért elviekben a gépállomány nagyjából ugyanolyan eloszlású mindkét csapatnál. A különbség a játékosok tudásából adódik, és sokat hozzátesz a nagy különbségű eredményekhez a lavinaeffektus is, amikor mindenki egy kicsivel teljesít rosszabbul/jobban, mint az ellenfél, ehhez hozzájön az egyik csapatnál a siker látványa, a másiknál a remény elvesztése, ezek összegződnek, és jön a darálás.
    Nem értek nagyon hozzá, de akkora a véletlen faktor a játékban, vagyis helyesebben fogalmazva annyi változón múlik egy csata kimenetele, hogy összességében önmagától is 50% körül mozog a WR. Az RNG mértéke annyira robusztussá teszi a rendszert, hogy a játékosok minimálisan tudják elmozdítani valamelyik irányba. A nagyon jó játékosok kb. +10%-ban, a nagyon rosszak -10%-ban, de a többi nem az emberen múlik.
    Gondolj csak bele, hogy egy lövés eredményét kapásból 5 dolog befolyásolja: A célzás helye, a találat helye, az átütés megléte, a sebzés mértéke, és ide vehetjük, hogy a modul sebződik-e. Ebből a játékos csak és kizárólag az elsőt tudja befolyásolni, a többi mind az RNG műve. Persze az első a legfontosabb, hiszen kvázi abból számolódik a többi, de annak is változó a súlya. Pl nem mindegy, hogy a célzókörön belül minden weak spot, vagy az egész tank belefér. Előbbi esetben a játék nem sokat tud változtatni a lövés eredményén, max a sebzés mértékén, utóbbi esetben viszont csatákat dönthet el függetlenül attól, hogy unikum, vagy bot kattintott. És ez csak egy lövés.
    Szóval nem kell ide skill alapú MM, mert a rendszer anélkül is szabályozza magát. Valamit segítene, de nem annyit, mind gondoljuk. Meg kell nézni a ranked csatákat, ahol elvileg a végére nagyjából ugyanolyan tudású játékosokból válogat az MM, még a tankok is csak 10-esek, nagyjából ugyanazok a tankok is vannak mindkét oldalon, mindenki golddal lő, tehát egy csomó változó ki van véve a rendszerből, mégis sok a nagy különbségű csata. Vagy ott volt a Clan rivals döntő. Ott is abból a pár csatából volt mindkét irányban darálás, pedig ott aztán mindenki unikum volt.

    "Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/

Új hozzászólás Aktív témák