Új hozzászólás Aktív témák

  • galervin93

    őstag

    válasz jozefgucci1 #105043 üzenetére

    A francia vonalat az ELC-nél kell abbahagyni. :-D Na jó, nekem az egész vonalon csak róla van tapasztalatom, szóval ez így erős, de az alapján, amiket írtok, én spec nem mertem tovább menni. Nekem elég annyi, hogy a 13 90-en van ugyanez az ágyú... Wattafakk... :-)
    Hogy zodo kollega kérdés is regalájak, én is az amcsi vonalat ajánlanám. Egyrészt már T4-től játszhat +3 tierben, így könnyebb megszokni ezt a "jelenséget". Másrészt nagyon hasonló tankokról van szó T4-T6-ban de a táras ágyút leszámítva a Bulldog is ide jön még. Hasonlóság alatt a mozgást, kezelhetőséget értem. Harmadrészt pedig ez az igazi "rambós" light-vonal a játékban, kis túlzással bűn velük bokorba ülni, menni kell és aprítani --> élmény, izgalom faktor. :-) Az ágyúk is jók, illetve nagyon jók a saját szintjüket tekintve.
    ...de...! - és ha nem haragszotok, bár már ezerszer írtam ezen gondolatomat, megint megjegyzem - könnyű tank normális legénység nélkül kemény dió, nagyon kemény! Persze nem lehetetlen küldetés, plánale ha "érzi" az ember a gépet (szpottolódási távolság pl.), akkor mehet, de valljuk be, nehézkes. Ki merem jelenteni, ennél a tanktípusnál a legfontosabb a megfelelő legénység. (Szvsz minél mozgékonyabb - és ezzel valamelyest fordított arányban állva páncélozottabb - egy tank, annál fontosabb a legénység milyensége.) ...és akkor még nem volt szó a pályaismeretről, hol vannak megfelelő bokrok, egy szikla, egy beugró a házak közt... Mindezt úgy felmérni és lefuttatni, hogy 60-70-nem repeszt az ember, esetleg még tüzel is, mindezt úgy, hogy egy-két lépéssel előre is gondolkodik, merre kellene majd menni... Szóval mindehhez nagyon kell a legénység is.
    Én a küldetések során elérhető lányokat jasvaslom erre, két skillel indulni óriási előny.

    Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!

Új hozzászólás Aktív témák