Új hozzászólás Aktív témák

  • Win-T

    senior tag

    Sziasztok!

    Világrengető súlyos problémával kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni. Jó pár hete már azzal küzdök, hogy a Win10 store-os Candy Crush Saga appok (Saga, Jelly Saga, Soda Saga) egyike sem hajlandó elindulni. Pontosabban szólva elindulnak ugyan, de mindegyik beragad a kezdő töltőképernyőn, mintha valami blokkolná a további futásukat. Ez probléma egyik pillanatról a másikra jött elő, mindenféle komolyabb történés, vagy előjel nélkül. Egyik nap még játszottam, következő alkalommal már nem indultak el, közben semmi nem történt.
    Módszerek amivel már próbálkoztam: Appok újratelepítése, másik meghajtóra telepítése, appok alaphelyzetbe állítása, vírusirtó és tűzfal kikapcsolása (Eset Smart Security), registry kitakarítása.
    A gép egy Pentium G360, 4 GB ram, Intel HD Graphics VGA, 32 bites Win10, driverek, oprendszer mind frissítve, Creators Update ma települt - reméltem helyrerakja a dolgot - de nem változtott semmi.. A böngészős verziók mennek, de nem annyira fekszik ennek a masinának a flash, és nekem is jobban tetszenek a store-os appok.
    Ötletekez szeretnék kérni, milyen módszerekkel próbálkozhatnék még amikkel működésre tudnám bírni ezeket az appokat?

    Köszönöm előre is a segítséget!

Új hozzászólás Aktív témák