Új hozzászólás Aktív témák
-
Peace
nagyúr
Itt is az volt a baj, hogy mire ismét elkezdtem volna élvezni, addigra véget is ért. Ráadásul 53-as szinten, tehát 3 szint volt összesen ez a season 1 kampány. :-(
-
reelc
veterán
Nem értem.
Kicsit fentebb írták:
New Inquisitorial Rank Cap: 70
New Item Level Cap: 60.
A Rank Cap nem a player lvl? Akkor nem 53-on kellene lenned. Mármint valahogy tudnál fentebb menni.
Meg ugye annak se lenne értelme, hogy a cucc magasabb szintű, mint te.
Ennek a játéknak nem ismerem a rendszerét, de te is tudod, hogy más játékban minimum el kell érned az item szintjét+egyéb követelményeket.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
A konzolosok lassan készülhetnek, aug. 23-án megjelenik.
Nem hiszem hogy lenne merszük tovább halogatni, ez is már sokadik halasztás.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
Megértelek.
De szerintem inkább kiadják hibásan (ha maradt még benne), minthogy újra halasszanak.
Mert korábban lenyilatkozták mindenfele az új időpontot, és nem hiszem hogy kockáztatnák újra a szavahihetőségüket. Ők adtak fix időpontot, nem homályosat, hogy nyár vége, stb.Ráadásul a PC-snek is igen rossz értékelései vannak a mai napig is Steamen. Rossz esetben hatással lehet a konzolos eladásokra is, pl. a sok nem túl meggyőző teszt is.
Ebben a pillanatban a Steamcharts szerint 572 ember játssza. Egy 2,5 hónapos ARPG-nél ez nagyon gyenge.
(Viszonyításképp a Titan Quest Anniversary Editiont 1382-en, de írhattam volna más játékot is).
Szóval kb. a konzolos eladás szépíthet bármit is (eladásokat, vagy a játékosok szemében a céget).[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
Májusban is konkrét dátumot adtak meg, június 5-öt. Június 5 előtt pár nappal dobták be, hogy a konzolos verziók még egy hónapot csúsznak és akkor Július 5-öt adtak meg. Azelőtt közvetlenül meg dobták be az augusztus 23-at. 5 nap múlva meg kéne jelenjen, PS Store-on semmi nyoma, általában az előrendelők ott 2 nappal korábban elkezdhetik a letöltést...
A PC-s verziót sem lett volna szabad kiadniuk, de sajnos a konzolos sem fogja megmenteni őket. Olyan játékok jelennek meg a közeljövőben konzolon mint a Divinity 2, vagy a Pókember.
(#261) Peace én a SpaceMarine-t nagyon bírtam, egy kicsit feltupírozott folytatásnak tudnék örülni.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
reelc
veterán
Sajnálom én is.
(#262) Xaels: Nyomon követtem a kálváriáját, épp ezért írtam hogy szerintem mégegy csúszást nem hiszem, hogy bevállalnak.
Igen, nyilván jön sok nagy cím konzolra. A Pókember biztos nagy siker lesz. Nincs konzolom, de eddig tetszett ami videót láttam belőle.
De az ARPG szerintem eléggé rétegjáték, konzolon pláne.
Szívesen megnéznék kíváncsiságból ARPG (hack and slash ha így jobban tetszik) eladási adatokat konzolokra.
Olyan címek, amik kb. buktak PC-n is, mennyi embert vonzhattak a többi platformon?[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
A Neocore Van Helsing szériájával van, meg Diablo 3-mal tapasztalatom. Mindkettő egész jól irányítható, a VH mondjuk sokkal a PC-s verziók után jött nagyon nyomott áron. Ezeken felül van még Victor Vran meg Vikings - Wolves Of Midgard is, de ezekkel nem játszottam még. Az analógos irányítás szerintem egyébként kis törődéssel jobban áll ennek a műfajnak, D3 RoS-om van PC-re is meg PS4-re. Ezeken felül van említésre méltó ARPG még?
Szerintem most már jobban járnának ha nekiugranának és jövőre jönne az uborkaszezonban egy kisuvickolt, hibátlan játék sok-sok tartalommal.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
reelc
veterán
Elnézést mindenkitől az offokért!
Nem Martyr téma, hanem ARPG, ignoráljátok nyugodtan!Igen, köszi.
Olvastam, hogy azok kijöttek konzolra.
PC-s vagyok, Steam értékelések + Steamcharts szerinti játékosszámból, ill. a neten fellelhető hazai és külföldi kritikákból tudok kiindulni.
Na meg abból, hogy PC-n sokmindent kipróbáltam.Hallottam, hogy a Diablo 3 rendben van konzolon is. Ugye a Blizztől nem is várunk kevesebbet. Jó irányítás, játékélmény, stb. Az más téma, mennyire parkolópályán van a játék tartalmi patchek ügyileg.
Amennyire tudom - Steam értékelések, játékosszám - a Van Helsing első része PC-n egész jó volt, a 2-3 kevésbé, és ahogy korábban írtam a Final Cut valószínűleg azért készült, hogy legyen pénz a Martyrra.
Próbáltam is a Van Helsinget, de nem sokat. Talán majd egyszer.
A Vikings - Wolves Of Midgardnak nagyon rosszak az értékelései PC-n. Sok hiba volt benne megjelenéskor, ami ugye elriasztotta a játékosokat. Nem tudom jó játék-e, konzolon? Valószínűleg inkább ott hozott több pénzt. Szerintem ez lesz a Martyrral is, ezért vontam korábban párhuzamot közéjük. Ja, magyarok csinálták.
Victor Vran: Tetszett, voltak benne jó ötletek, bár nem éreztem motiváltnak magam hogy végigvigyem. Más jobban érdekelt.
Ami nagy név még és van konzolra: a Titan Quest Anniversary Edition. PC-n szerettem a régi változatot, jó játék volt. A múltkor megnéztem az újat... az a helyzet, hogy egyfajta utódja a Grim Dawn, és az a játék nagyon bejött. Így a TQ-val nem sokat foglalkoztam.
A Path of Exile van még X-Boxra, PS4-re nem. Jó játék, frissítik, alapból ingyenes (PC-re, nem kötelező mikrotranzakciós), de nem tudtam megszeretni.A kedvencem a Grim Dawn. Nagyon lassan de készül az X-Box portja. Nem ismert mikor jön ki, PS4-es változat nem lesz. Többek közt azért, mert sokkal kevesebb meló PC-ről X-re portolni.
Persze ez a játék sem hibátlan, de nem semmi, hogy az a 12-13 ember aki az egész kis indie csapat mit tett le az asztalra? Igaz sok évig készült. Ahogy a nagy stúdiók nagy címei is.
Oldschool játék, küzdeni kell, stb. a nagyon jó eladások, a játékosok, a közösség bizonyítja, hogy van létjogosultsága, nem is akármekkora. Nem való mindenkinek.De a Diablo 3 játékosszámról tudni lehet hogy folyamatosan csökken (pl. kevés publik partyt látsz, a klánodban alig van valaki fent), de még így is sok ember. A Poe az ingyenessége miatt (is) vonzott be sok embert. Szerintem PC-n egyértelműen a GD-t játsszák a műfajban a 3-ik legtöbben.
Ebbe a mezőnybe robbanhatott volna be a Martyr. Igaz sokkal később terveztem megvenni (gépcsere is kellene hozzá meg nagy akció ), de drukkoltam nagyon. A világával és a Sci-Fi műfajjal nagyot szakíthatott volna az első perctől, ha jól van összerakva.
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
Igen, ahogy írod a Martyr pont a témával és a környezettel tudott volna nagyot domborítani. Egyébként azért bízok benne, hogyha nem hagyják abba akkor majd amikor lesz fullos csomag belőle akkor egy egész jó, élvezetes játék is lehet mert ahogy néztem azért vannak benne jó ötletek. TQ-t mindenhol lehúzták technikai gondok miatt, ránéztem erre a Grim Dawn-ra, de őszintén nem hozott lázba, olyan ezt már sokszor láttam érzése van. Még PC-n talán a Torchlight ment jót és abból is nem rég jelentettek be új részt.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
reelc
veterán
Igen, vannak benne jó megoldások.
De ugye sikeresnek kell lennie, ha eventeket meg supportot akar az ember. Szóval majd kiderül meddig támogatják. Gondolom 1 évig biztosan.TQ: elhiszem, nem tudom hogy sikerült a konzolos átirat.
De ugye az Anniversaryt se az eredeti csapat csinálta, és az új kieget sem. Sok éve feloszlatta őket a kiadó, és később a TQ fő embere kezdett el dolgozni az GD-n, az ő álma volt a projekt
GD: ahogy mondtam nem jön be mindenkinek, de fenntartom, hogy a műfaj egyik legjobb játéka. A TQ-ra és a Diablo 2-re hasonlít, főleg az előbbire. Szóval nem lesz pár óra alatt fullos geared, mint a Diablo 3-ban.
Torchlight: 1-2 jók voltak, de azok még régebbiek. A 2-ikat pont a GD miatt nem fejeztem be. Ég és Föld a két játék. Valahogy túl élénkek voltak nekem a színei.A Torchlight fejlesztőcsapata nemrég szűnt meg, az új részt mások csinálják. Majd kiderül mi lesz. Sikeres volt az eddigi 2 része. Kiadói döntés miatt feloszlatták őket.
2019-ben várható, és a trailerből nem tudom ARPG lesz-e vagy más?.[ Szerkesztve ]
-
Ellia
addikt
Én több mint egy hónapja nem léptem be, pedig szeretem az ARPG-ét...Ha lehetne simán refoundolnám, remélem pofoznak rajta valamit a jövőben.
Amúgy van pár igéretes ARPG készülőben. Az egyik a Wolcen: Lords of Mayhem EA még, de nagyon szépen fejlődik, egyelőre nem is drága (20 juró), ha megjelenik tuti több lesz. CryEngine fut alatta, a kasztosodás is viszonylag egyedi, érdemes figyelni.
Akkor ott van még a Lost Ark meg a Lineage Eternal - igaz mindkettő koreai MMO, egyelőre nem tudni jön-e egyáltalán az EU-ba. Mindenesetre a Lost Arkot szívesen kipróbálnám. Persze ehhez nem árt elviselni a koreai stílusvilágot is
-
reelc
veterán
Igen, készül a Wolcen. Ha jól rémlik októberben lesz béta, és még idén kijön. Nem említettem, mert még nincs kész. Szerintem mégegy leárazás lesz addig.
De nem lehet tudni milyen lesz. Ugye a Vikings - Wolves Of Midgard is szép volt (Unity Engine), csak nem jó játék.
Shadows: Awakening néven itt van mindjárt a Vikingsesek új játéka. Szóval sok hibával kijött a Vikings, másfél évre rá meg itt a következő játékuk. Ráadásul jóval drágább is. Unity Engines lesz ez is.
Hát nincs nagy bizalmam felé. Ennyi idő alatt (1,5 év) nem csinálnak tisztességes játékot. Ha meg korábban elkezdték, ami valószínű, akkor ez a Vikings rovására ment, emiatt nem lett rendesen befejezve. Egyik szitu sem bizalomgerjesztő a szememben.Azokat az MMO-kat említette korábban valaki. De egyrészt MMO-k, másrészt tényleg nem lehet tudni mikor jönnek ha jönnek. Erre meg így nem lehet alapozni.
Ezért is volt a Martyr nagy reménység a szememben.Idén még jön a Grim Dawn utolsó kiegje, benne endgame tartalommal.
Meg persze a ki tudja mikor érkező következő Diablo is készül, és kb. ki is merítettük a felhozatalt vagy 2 évre.[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
Engem nem igazán érdekelnek ezek az online dolgok, sem D3-ban sem más egyéb stílusú játékban. MMO-t nem is játszom. Egy valami legyen, jó coop mód és kerek, tartalmas sztori.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Peace
nagyúr
-
reelc
veterán
Erről a Lost Arkról annyira régen olvastam, hogy ki is ment a fejemből.
2014-ben már nyomtak róla, videókat, képeket, és még ma is csak zárt bétában van.
Épp ezért nem is igazán várom, annyira bizonytalan, mikor lesz. Ráadásul valószínűleg nem fogok MMO-t játszani.
Majd megjelenik, utána csinálnak angol feliratot, és utána lesz a nyugati piacon.
Amúgy szép, ígéretesnek tűnik, csak nem nekem. -
Matej
tag
Ne legyünk igazságtalanok.
Nagy falat volt nekik ez a dolog.
Igyekeztek felhasználni az eddigi tapasztalataikat a játék szisztémával kapcsolatban. Az a baj, hogy ez nem elég. Fejlődni kell.
Az univerzum ismerete, szerintem nem rossz náluk, csak maga a "dzsúz" hiányzik. Nem elég ismerni a 40K-t, el kell veszni benne.
Már amikor felvették az embereket lejött, hogy csak a tudás számít, márpedig ez ide kevés. Érezni, szeretni kellés ezt át is kell tudni adni a játékosoknak, hogy beszippantsa őket a játék a világ.[ Szerkesztve ]
MaTeJ
-
Ellia
addikt
Részemről egyik leginkább nem szeretet része a játéknak, hogy túl "kockás" értve itt a pályákra. Ezzel persze el tudták érni a randomizációt, de valahogy nem áll össze szerintem. Másik az animációk.
Egy ARPG-től azt várnám, hogy a harc "fluid" legyen itt nekem nagyon töredezett. Természetesen ezt talán a legnehezebb kivitelezni és mint írtad valószínűleg nagy falat volt nekik, de talán, ha végre kijön a konzolos verzió beindulnak a dolgok.
-
reelc
veterán
Ki tudja? Lehet felvehettek volna külsős tanácsadónak 1-2 komoly rajongót, hogy meglegyen a "dzsúz".
Valószínűleg mindenki megbocsátóbb lenne (persze így a 40K rajongók nagyrésze kiesne, maradnának az ARPG fanok), ha nem a 40K világában lenne a játék, hanem egy saját sci-fi világban. Ahogy írtam fentebb már a műfaj miatt kuriózum a sok fantasy ARPG mellett.
De többet akartak, amit megértek, talán ez lett volna a csapat következő nagy dobása. Egy játék szezonokkal, hosszabb távú támogatással, nem úgy, mint az elvérzett Van Helsingek. Úgy tudom egy ideig ott is voltak eventek. A Martyrnál nincs veszve minden, meglátjuk mi lesz?Ami a szeretet illeti, gondolom az első Van Helsinget szerethették a legjobban. Ez már saját kiadású játékuk volt, megmutathatták mit tudnak külső kiadói támogatás/nyomás nélkül, saját kiadásban. Nem idegen franchise, az van amit kitaláltak.
"Érezni, szeretni kellés ezt át is kell tudni adni a játékosoknak, hogy beszippantsa őket a játék a világ."
Más játéknál, indie csapatnál már éreztem ilyet.Egyszer biztosan fogok játszani vele. Mert szeretem az ARPG-ket, és érdekel a 40K világa is. De ez még sokára lesz figyelem tovább a fejleményeket, és drukkolok.
De az is lehet, hogy egyszerűen "átok ül" a 40K-n, ezért van egyre ritkábban jó játék ebben a világban, ami többet érdemelne?
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
Mégegy eszembejutott, de az vagy 2 év múlva lesz kész, ha kész lesz.
The Last Epoch - épphogy sikerült a Kickstarter kampánya áprilisban. Valami olyasmit olvastam, hogy rokonok, barátok tolták meg pénzzel a kampány végét, hogy sikerüljön. Mert az utolsó napokban még messze volt a cél.
$210,000-et kértek, $255,378 gyűlt össze.
Amúgy 2015 májusában a Wolcen sikeres Kickstartert zárt, akkor még Umbra volt a neve. $225,000-öt kértek, $406,979 jött össze. Év vége felé megjelenik elvileg.
ARPG-nél ha indie, akkor ez a sorrend: Kickstarter majd valamikor Early Access, majd valamikor megjelenik.
A Grim Dawn is ezt az utat járta be. 2012-ben: $280,000-at kértek, $537,515-et kaptak. A cég főembere komoly pozíciót töltött be a volt Titan Questes csapatban (lead gameplay designer), amely játék sokak kedvence volt a Diablo 2 utáni időszakban. Nekem is. Úgyhogy ott már volt ARPG rutin. 2016 februárjában jelent meg.Szóval ha lenne egy komoly csapat, akár így is jöhetne ki ígéretes 40K játék pár év múlva, persze ha megkapnák a jogokat.
-
nagyúr
hidd el, ők elég komoly rajongók hozzá. a játékkal sem az a problémátok az eddigieket olvasva, hogy rossz a lore, hanem hogy sok a bug, rossz a balance, és túl sok a grind. és máshol is ezt olvastam.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Peace
nagyúr
Nem volt semmi baj a Lore-al és a hangulattal.....amíg tartott a kampány. Az úgy a 27-es szintig. Onnantól fullad totális unalomba. Farmolsz, de nem érzed és nem tudod, hogy miért. A farmolás maga még kicsit sem élvezetes. Az meg hogy nem elég fluid a játék, az azért van, mert ez nem ARPG szerintem. Ez egy izometrlikus nézetű tactical shooter. Mondjuk nem teljesen az, de nem is egy hack&slash ARPG szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
Úgy néz ki most már tényleg tartják magukat a megjelenéshez. [link]
Egyébként nekem a videókon átjött a hangulat, azzal semmi bajom nincs.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Peace
nagyúr
Nem is lesz bajod vele. A kampány végéig. Aztán eljön a céltalan farmolás ideje, mikor nem fogod tudni és érezni, hogy miért is farmolsz. Random küldetések, amik folyamat megtörik a játékmenetet. Leszállsz egy küldetésre, végigmész a cső pályán, vissza a hídra. Ismét választasz egy küldetést, cső pálya, vissza a hídra.....és ez megy, amíg el nem éred a max szintet. Én 68-as szinten bele is fáradtam (70 a max jelenleg). Aztán lehet Neked bejön majd.
-
Xaels
félisten
18k lett az alapjáték PSN-en. 20k a Deluxe ami ad egy pár extrát de a Season Pass nincs benne. 24k az Imperium ami a Deluxe + Season Pass (erre van 10% kedvezmény PS+al jelenleg igy 21,5k).
A bónusz PS4 téma faszán néz ki.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Jó, de te már meg is untad PC-n. Nekem két téma a kedvencem ezen kívül. Az egyik az UC4 inkes dinamikus téma, a másik meg a Ni No Kuni 2-s. De a HZD sem rossz, a GOW meg nekem csalódás volt.[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Elkezdtem a kampányt, a hangulat ott van. Tényleg nem egy Diablo szerű dara eddig, de azért nem rossz. Kicsit szokni kell. Technikailag van ahol akad meg néha villognak a textúrák.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
reelc
veterán
A Metacriticen elkezdtek megjelenni a PS4 és az Xbox One kritikusok értékelései.
Ha már így belemerültem, a PC-s itt van.Jó játékot mindenkinek, aki most kezdi!
Remélem döccenő mentesebb a konzolos release, több idejük volt rá.[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
Hmm. Nekem tetszik, most keresem a dokit még és az egyik bolygóra felnyomtam az erősséget Hard-ra. Majdnem ott hagytam a fogam, de élvezetes harc volt.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
PS4 Pro - Imperium Edition észrevételek.
A csomag tartalma:
Digital Deluxe
- Egy üdvözlő animáció / Emote
- A játék zenéje / OST
- Lábnyom animáció / Lángoló koponya lábnyomokat hagysz magad után
- Angyal dekoráció a hídon
+Season PassA DD extrák közül az OST-nek örültem, van 1-2 kellemes dallam. A többi egyelőre elég felesleges csicsa. Egy digitális artwork album lett volna az igazi mert a srácok egyébként látványban igazán kitettek magukért.
Magáról a játékról:
- PvP, Online/Couch COOP módot még nem próbáltam.
- Sztori:
Még nem értem végig rajta, de rendesen van benne tartalom. Maga a történet is igazán érdekes, a nyelvezet meg a látvány nagyon adja a W40K feelinget. Viszont a küldetéseket érdemes challenge módban indítani mert ott sokkal inkább a szintünknek megfelelő nehézség az alap, amúgy kicsit könnyűnek érezheti az ember.
- Játékmenet
Bár ARPG de azt lehet mondani, hogy meg van a saját egyedi stílusa. A fegyverek/felszerelések és képességek kombinációi mind más-más stílust igényelnek. Nagyon sokféle képesség van, szerintem a képességfa nem elég kontrasztos, kicsit összemosódnak pedig elnézve ott is dolgoztak a designerek rendesen. Pár felirat bugos itt még. Rengeteg lehetőség van, sok dolgot nem is magyaráz el a játék oda kell figyelni, én a kisebb szintű mellék küldetéseken szoktam a felszereléseket tesztelni. A fedezék rendszer működik, néha bugos kicsit meg az igazat megvalva van egy-két nagyobb dög ahol egyébként sem segít de nem zavar, van amikor használom. A pályák elég változatosak szerintem, ahogy a küldetések sem a szimpla darálásról szólnak. Itt megjegyezném, hogy zseniálisan kiszolgálják a sztorit a pályatervezők. A kivégzések között van ami nagyon adja, de van ami elég snassz bár ez még mindig látványosabb mint amit más játékok tudnak felmutatni a műfajban. A fejlődés nem olyan gyors és látványos mint máshol és a loottal is finoman bánik a játék, a cuccoknak annyi tulajdonsága van, hogy egyáltalán nem biztos, hogy az újabb jobb. SP-t tekintve semmi szégyelni valója nincs a játéknak, a technikai gondokat remélhetőleg lassan kigyalulják azért. Tuti még el leszek vele egy darabig. Ahogy néztem a trófeákat, van/lesz több lehetőség is a kampányban a sztori alakítására minimális mértékben. A kasztok annyira eltérőek, hogy az is lehet utána egy másikkal is nekifeszülök. Kifejezetten bejött eddig.Konzolon két játékot tudnék megemlíteni ami érdekes lehet scifi témában. Helldivers és Alienation. Egyik sem RPG igazából, inkább izometrikus nézetű akciójáték, az előbbi elég nehéz coop játék ami komoly együttműködést igényel. Az utóbbi meg darálás orrvérzésig.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
Patch is coming soon
Please rest assured that we're constantly monitoring feedback and we're working on patches accordingly. Though this is not a very quick process, you can expect fixes for most common problems regularly, as soon as we have processed feedback, fixed the most pressing problems, and the patches gone through the approval process. These can take several days, but they're on the way.
Our first upcoming patch will improve stability, auto-aiming and fix some of the more common bugs on consoles. Patches will regularly improve the overall game, while free content updates (Seasons) will provide additional content and further improvements. In general, these updates contain the same content as the PC version, but with a slight delay in publication. - ennek is eljött az ideje.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz Bazsi1987 #298 üzenetére
Végül is ha nem tetszik a lemezest tovább tudod adni. Én digitális verziót vettem, a fullos Imperium Edition-t. Ha azt veszem, hogy több mint 30 órát bele tettem egymagam úgy, hogy azért még vannak benne hiányosságok akkor úgy gondolom semmivel sem kevesebb mint bármelyik másik játék ugyanennyiért amik jó esetben fele ennyi ideig tartanak vagy még addig sem.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Új hozzászólás Aktív témák
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Autós topik
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- E-roller topik
- Ford topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...