-
GAMEPOD.hu
VoIP
Új hozzászólás Aktív témák
-
zarew
senior tag
Sziasztok!
Eddigi voip routerembe belevágott a ménkű. Most elővettem egy Linksys PAP2T adaptert. De csak úgy tudtam beállítani,hogy az egyik vonalat a voipbuster accomra állítottam amin csak hívok, a másikra meg a ephone-s számomat amin kizárólag hívnak. A gond csak az,hogy így 2 telefon készülék kell. Nem lehetne a kettőt egy telefonon megoldani? A régi samsungom tudta külön a kimenőt,bejövőt egybe.
Köszönöm előre is....A voipbusterre nem lehet valahogy átirányítani az ephont,hogy ott csörögjön ki?
[ Szerkesztve ]
-
csabili74
aktív tag
CSak hogy visszataláljak Lesz kérdésem bőven.
"Úgy kell nekem, minek jöttem a világra!" Rejtő Jenö
-
őstag
Frissült a MobileVoip, nálam megjavult a hívás hangerő állítása, korábban a létező bluetooth-ét állítgatta.
-
allfinanz
senior tag
Roaming törölve!
Olcsó, korlátlan külföldi SIM kártyával korlátlan webrádió, skype, viber, VOIP, ...
Minek a hangalapú sima SIM kártya innentől kezdve?Allfinanz elemzés. Megtakarítás, biztonság, védelem.
-
club1
veterán
válasz allfinanz #4560 üzenetére
Nagyon ebbe ne éljétek magatokat bele. 99% ui. hogy a korlátlan beszéd- és adatcsomagok változatlanul csak országon belül lesznek korlátlanok, ha ezeket a leendő szabályozás miatt roaming idejére is korlátlanná kell tenniük a szolgáltatóknak, ezer 100%, hogy jelentős havidíj emeléssel fog járni.
-
klaci55
csendes tag
Olyan hozzáértő véleményére ill. segítségére lenne szükségem, aki otthonosan mozog ebben a témában: az Ephon Voip szolgáltatón keresztül használnánk két hagyományos telefont, 1 vonalon. Linksys adapter, előtte egy Belkin modem. A cég által megadott beállítások többszöri ellenőrzése után is néhány óra működés után nincs kimenő hang a készülékekről. Továbbra is hívhatók és hívni is lehet róluk, csak a másik fél nem hall minket. Az újra beállítás és indítás után megismétlődik a leírt probléma...
Előre is köszönöm a segítséget. -
allfinanz
senior tag
-
ActionPS
csendes tag
válasz allfinanz #4534 üzenetére
Ennyire azért nem egyszerű a kérdés. Optimalizálás kérdése is, amiben ezek a színtisztán szoftveres megoldások nem járnak éppen élen és hát ne feledkezzünk el a hálózati terheltségről sem, amit az elsőként említett körülményhez hasonlóan egy jó hardveres háttér képes feloldani.
-
ActionPS
csendes tag
válasz Jamcsabi #4539 üzenetére
A leírásokból és válaszokból (dacára a jó szándéknak) is érezhető, hogy az egyszerűnek beállított szoftveres VOIP használata mennyire nem egyszerű. Nem akarok eltántorítani ettől senkit, de nagyon erős túlzás azt állítani, hogy letöltöd és használod teljesen ingyen és minden ok lesz.
-
ActionPS
csendes tag
Kívánom, hogy így legyen, de hosszú évek tapasztalata (azóta persze exponenciálisan javult a helyzet), hogy ahogy egy, a stabilitást érintő probléma megoldódik a szoftveres VOIP esetében, jön egy másik. Lehet ezzel kísérletezni, de ahogy már írtam többször, ha fontos hívásokról (tehát nem baráti) van szó, akkor sajnos egyenlőre az ilyen megoldásokat nagy ívben kell kerülni.
-
-
futár
aktív tag
válasz ActionPS #4576 üzenetére
Kb. 3 éve az egész család ezen keresztül telefonál. Előbb VoipBuster vs. ActionVoip, most FVD, ami sokkal jobb, mint az előző páros. Nekem mobillal is volt annyi gondom, mint a VoIP szolgáltatókkal. Csak ajánlani tudom mindenkinek. Ja és az üzleteket ezen keresztül bonyolítom. Hiba nélkül!
Ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna.
-
csabili74
aktív tag
Menyasszonyom apja Erdélyben lakik, van vonalas, és mobilja is. Mi a legolcsóbb kommunikációs mód:? (nincs számítógépe, és okos telefonja sem)
"Úgy kell nekem, minek jöttem a világra!" Rejtő Jenö
-
tyuli76
tag
Sziasztok.
A FVD mobilvoip app helyett tudok valamilyen más appot is használni?Ez elég halk -
instantwater
addikt
Frissített a MobileVOIP, és most eltűnt a tárcsázóból a rajta keresztüli hívás lehetősége.
Kézzel kell kikeresni a programból, eddig meg lehetett simán hívni telefonkönyvből.
Meg van valakinek egy régebbi verzió? -
instantwater
addikt
válasz instantwater #4586 üzenetére
3.90 es verzió kéne, de a google is alig akarja megtalálni.
-
tlac
nagyúr
válasz instantwater #4587 üzenetére
ha régebbi is megfelel
[link] -
tyuli76
tag
rankesz és adk- köszi a segitséget,talán a Yourdialer valamivel jobb
letöltöttem a csipsimplet,de ott nem tudom beállitana a fvd fiokot,azt letudná irni valaki,h hogyan kell? -
g0dl
addikt
Domino web csomaggal megy szerintetek a voip , esetleg a skype, vagy gtalk?
-
LoKoTt
csendes tag
Sziasztok!
Kb. 2 hete regisztráltam a FreeVoipDeal oldalán. Múlt kedden (06.11.) - utólag sajnálom -, banki átutalással feltöltöttem az egyenlegemet 10 euróval (legalábbis reméltem). Két soros közlemény rovatot írtam. Az elsőbe: "Transaction Description/Reference :", a másodikba pedig az általuk e-mailban küldött tranzakciós kódot. Amikor lekérdeztem a banki tranzakció állapotát a közlemény rovatnak csak az első sorát jelenítették meg. Gondoltam magamban, hogy ez csak a megjelenítés, biztosan elment a közlemény rovat teljes tartalma.
Ezután a bank még elszámolt nekem egy 6900 forintos elszámolásforgalmi jutalékot is. Nagyot nyeltem, és vártam az egyenlegem megjelenését, azóta is hiába!
Szerintetek van még remény, hogy megjelenik az átutalt összeg a FreeVoipDeal-nál, vagy kidobott pénz volt a majdnem 11000 forint Mit lehet ebben az esetben tenni? -
club1
veterán
Ha előtte itt kérdezel, nem csinálsz ekkora butaságot (a nagy banki költségre gondolok).
Itt tegyél bejelentést: (a contact gombra kattintva)Bank transfer wrong/missing reference code
When the 'Description of your transaction'(reference number) is missing or wrong our fully automated system cannot allocate the payment to your account.
Click the contact button below to create a customer service ticket ONLY when your payment was made more than 7 business days ago! Also please first read the following important information:
PLEASE ALWAYS ATTACH PROOF OF PAYMENT!
To speed up the process we ask you to send screenshot or a scan of the bank statement showing the payment in question (preferably in JPG or PDF format, with a maximum file size of 500 KB).
This enables our customer service agents to trace your payment and add the credit to your account.Please make sure the following information is clearly visible:
- Your full name as it appears on your bank statements
- Your bank account number
- The date of the transaction
- The exact amount of the transaction
- The beneficiary name
- Transaction reference/description (if applicable)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el a téma összefoglalót!
● Nyílt egy topic a komolyabb kérdéseknek, ezentúl ott beszéljetek erről:
VoIP - mélyvíz