Új hozzászólás Aktív témák

  • Tasunkó

    senior tag

    Utoljára a tanítás hogy mit akar elérni a tanulónál valszeg 1800valahányban volt, amikor vizsgálták jól vagy rosszul de figyelembe vették a korabeli tanulót, a tanulást, a tudást, és és meghatároztak valami célt. A tananyagot úgy állíthatják össze kategórián belül is hogy az egész elindult a 19. század végén és azt az anyagot módosítgatják egy részét lecserélik, figyelembe vesznek valamennyi időközben létrejött pszihológiai ismeretet, és a tananyag szemszögéből gondolkodnak a tanításról. És miben is gondolkodnának, hiszen a tanár bekerül a kolostorba, vagymi iskolába és egy zárt közegben van, csak fantáziál arról mi van kint. Onnan nézve teljesen érthető mi miért van benne. Itt kiesett a kommunizmus, lesz helyette ökológia, itt az ökrös szekér, lesz helyette cd-lemez, fizika mindig kell, kémia nélkül mit akar az ember, Madách hatalmas költő, Jung mondta a gyerek nem tud figyelni legyen az óra 45 perc, és önálló életre kelt a tananyag. A magániskolák is majd úgy lesznek hogy ehhez a Monstrum tananyaghoz képest akarnak majd jobbak lenni, az uralkodó világnézet megveti az ideálokat, mindig a mihez képest eszközöl csak változtatásokat, így lehet a legtöbbet nyerni. We don`t need more education :)

    [ Szerkesztve ]

    Kérek egy számot a jútútú

Új hozzászólás Aktív témák