Új hozzászólás Aktív témák

  • pluhi

    tag

    Üdv!

    Belenyúltam a jóba így az ünnepekre. Tárnokon gyak. használhatatlan a net két hete. legalábbis az idő nagy részében az. Downstream csatornákon leesik az SNR először 27-30dB köré (ha normális, 40-41dB), majd elkezdi eldobálni a csatornákat egymás után, a végén már mindegyik elhal. Bejelentem a hibát, átrágjuk magunkat a mantrán (routervanemodemetindiccsadújra látomjelszintszarhelyszínihiba megyazember). Persze még aznap hívnak, hogy központi hiba volt ez (ki hitte volna), elhárították. 1-2 napig okés is, aztán ugyanez elölről, új bejelentés, megint mantra a szerencsétlennel, a múltkori hiba el lett hárítva, látja a rendszerben. (Nagy szart lett elhárítva, el lett lőve a node vagy valami haldokló erősítő, x idő után összefossa magát megint.) Ez helyszíni hiba lesz, megyazember. Mondom neki, hogy ez már párszor központi hiba lett, sose ért ide az ember. De, ez tuti helyszíni, látja, szar a jelszint. Jól van b+, küldjed, úgyis hívtok még aznap, hogy központi hiba volt, de minek vitatkozzak már.
    Rokonnál, Tárnok másik végén ugyanez, csak ott TV is van meg telefon, hasonló beszélgetések zajlanak, oda se érnek ki a szerelők sose. Ebből arra következtetek, hogy egész Tárnokon tré van, de valahogy mégse halad az ügy.
    Kérdés, hogy érdemes-e fogyasztóvédelemmel felvenni a kapcsolatot, van-e bármi foganatja, vagy csak fingreszelés. Illetve UPC-nél lehet-e valahogy feljebb tolni a dolgot, hivatalos panasz vagy mittomén.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák