Új hozzászólás Aktív témák

  • #14595328

    törölt tag

    Ma voltam bent ügyfélszolgálaton, mert az egyik távirányítónak eltörött az elemtartója. Azzal a lendülettel bevittem az ubit, hogy szakadozik a net, hátha cserélik.
    A hölgy ránézett a modem korábbi értékeire és állítólag valami pirossal volt megjelölve, ami baj, jön a technikus csütörtökön. Modem vissza, működik a net. Pár órával később hívnak, hogy örömmel értesítenek, elhárították a problémát. Mondom szuper, de már küldik a technikust. Mondták a telefonon, hogy igen, látják, de a problémát akkor is megoldották.

    A modem értékeit kabelmania27 nézte itt a fórumon, szerinte rendben voltak. A mai szakadás előtt kb. ugyanolyanok voltak az értékek, valamint a "javítás" után is. Akkor mégis mit láthatott a hölgy az ügyfélszolgálaton, ami szerinte nem jó? Ilyenkor vajon ki akarják majd számlázni a kiszállást, hogy állítólag javították a problémát?

Új hozzászólás Aktív témák