- EAFC 24
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- PlayStation 5
- Homeworld 3 - Befutott a gépigény és a roadmap
- Elhalasztották a World of Goo 2 megjelenését
- No Rest for the Wicked - Megkaptuk a korai kiadás gépigényét
- Minecraft
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Diablo 3
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Eyesis #40350 üzenetére
Gyakorlatilag az erősítő beállításától függ két kettes osztó után társasházban 50alatt van az adási és van hogy egy osztó után 51, pl ismerősnél két kettes és egy szimmetrikus hármas után is 40alatt volt az us.
Ettől független célszerű az első kettes osztóba kötni a modemet, inkább több lan kábel legyen mint 51-es adási.[ Szerkesztve ]
-
Eyesis
őstag
-
gduck
addikt
válasz kabelmania27 #40330 üzenetére
Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 3.2 dBmV 40.8 dB
Channel 2: 1.7 dBmV 40.3 dB
Channel 3: 1.7 dBmV 40.3 dB
Channel 4: 2.9 dBmV 40.8 dB
Channel 5: 0.9 dBmV 40.0 dB
Channel 6: 4.5 dBmV 41.8 dB
Channel 7: 4.7 dBmV 41.4 dB
Channel 8: 4.7 dBmV 41.8 dBUpstream Channels
Power Level:
Channel 1: 46.5 dBmV
Channel 2: 46.5 dBmV
Channel 3: 44.0 dBmV
Channel 4: 45.7 dBmV -
wjbhbdux
veterán
nektek valami bajotok is van a nettel vagy csak zavar hogy 50 helyett 51et ir?
/s
-
Eyesis
őstag
-
tomp
félisten
válasz kabelmania27 #40330 üzenetére
Na most már jól lehűlt a levegő.
Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 3.6 dBmV 40.4 dB
Channel 2: 3.5 dBmV 40.4 dB
Channel 3: 3.6 dBmV 40.3 dB
Channel 4: 3.6 dBmV 39.9 dB
Channel 5: 3.6 dBmV 40.3 dB
Channel 6: 4.1 dBmV 40.4 dB
Channel 7: 4.3 dBmV 40.4 dB
Channel 8: 4.7 dBmV 40.0 dBUpstream Channels
Power Level:
Channel 1: 41.7 dBmV
Channel 2: 40.7 dBmV
Channel 3: 41.2 dBmV
Channel 4: 40.9 dBmVNálam mennyire mondható stabilnak a hálózat egy 5-ös skálán az eddigi adatok alapján?
-
Topikgazda
-
Parson
addikt
válasz Gubek-Einste #39832 üzenetére
Kösz-köszi-köszi !!! Tényleg csak a tápot kellet kicserélni.
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
tomp
félisten
válasz Gubek-Einste #40362 üzenetére
Csak egyszer volt gondom amikor a lakás ajtó feletti csatlakozást csak a lélek tartotta össze. De akkor sem volt szakadás. Akkor gyakorlatilag atom stabil nálam a upc hálózata.
-
kezo0
addikt
Én eddig nagyjából-egészében elégedett voltam a UPC-től kapott szolgáltatásokkal és az ügyfélkezelésükkel is. Azt hiszem, most egy kicsit változott a véleményem.
Írtam már itt korábban, hogy aug. végén lejárt a hűségem, és az utolsó számlán már előre értesítettek, hogy ezt követően minden szolgáltatásomat párszáz forinttal drágábban fogom kapni: összesen kb. úgy 800 Ft-tal nőtt volna a végösszeg.
Ekkor vettem a bátorságot, és aug. 28-án délután felhívtam a 1221-et. Elmondtam, hogy 15 éve vagyok az ügyfelük, ne csesszenek már ki velem, mert itt van a házban az összes konkurenciájuk is, és tulajdonképpen jóval olcsóbban is kaphatnék a jelenlegivel azonos vagy jobb paraméterekkel rendelkező szolgáltatást - de én nem szeretnék váltani, ha ajánlanak valami olyat, ami legalább ugyanazt tudja, mint eddig, csak kicsit olcsóbban, vagy azonos áron többet tud, mint eddig.
Szerencsére kifogtam egy nagyon kedves és segítőkész ügyintézőt, akivel végül odáig jutottunk, hogy többet fogok kapni, és olcsóbban, mint eddig!
Egyetlen apróság, hogy az eddigi 120-as netet még bírta a nálam levő Motorola modem, de mivel innen kezdve 240-es lesz a sebességem, ezért hozni fognak nekem egy másik eszközt. Szabadkozott a pasas, hogy ezt viszont csak szeptember 7-én (azaz MA) tudják nekem kihozni, előbbi időpontot nem tud adni. OK, legyen, megállapodtunk benne, hogy déli 12h és 16h között várom majd a technikust.Ez van ugye MOST. Várom tehát a technikust. Közben kíváncsiságból ránézek a MyUPC-re, és csodálkozva látom, hogy a 11 nappal megbeszéltekhez képest nekem nem mutat semmilyen folyamatban levő ügyet...
Nosza, felhívom a 1221-et, mondom nekik, hogy én épp most várok egy technikust, hogy modemet cseréljen nekem, mert több mint egy hete telefonon megállapodtunk egy csomó módosításban egy ügyintézővel, és a mai napot tudta csak ajánlani a technikus kiszállására. Mire a vonal túloldalán hosszas tanácstalankodás után nem azt mondja nekem az ember (akinek mellesleg alig értem a mondatait, mert valami nagyon durva tájszólással beszél), hogy ő NEM LÁT A RENDSZERBEN SEMMIT ezzel az egésszel kapcsolatban?!?
Mondom neki, hogy márpedig én egy IGEN HOSSZAS telefonbeszélgetést folytattam kb. 8-10 napja egy emberükkel (fejből hirtelen nem tudtam, hogy egész pontosan melyik napon volt ez, azóta kiszámoltam, hogy aug. 28-án, tehát 11 napja), és egy CSOMÓ MINDENBEN megállapodtunk (aminek csak egy mellékes következménye a modem cseréje, ami miatt várom a technikust): tételesen felsorolták nekem akkor, hogy milyen szolgáltatásokat fogok kapni ezentúl és mennyiért, és elvileg önök ezt a telefonbeszélgetést rögzítették, mint az összes többit is!
Hát ő sajnos ennek most akkor sem látja semmi nyomát a rendszerükben, ezért ő most csak azt tudja tenni, hogy kivizsgáltatja az ügyet, és visszajeleznek majd telefonon vagy e-mailben, hogy végül is akkor most mi van...
Szóval jelenleg úgy tűnik, nemhogy a technikus nem fog ma jönni, de a hosszas alkudozással kiharcolt kedvezményes, egyedi csomagomat is bukhatom, és majd kezdhetem elölről az alkudozást. Mindeközben az ominózus telefonbeszélgetés óta eltelt 11 napban már drágábban kaptam a szolgáltatásokat, mint korábban, hiszen ugye a kialkudott jó áraknak nincs semmi nyoma a UPC rendszerében. Hurrá.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Persze, elvileg így van, csakhogy ha az ügyintéző nem találta nyomát ennek a beszélgetésnek, akkor én hogy bizonyítom, hogy megtörtént, ha majd mondjuk a "kivizsgálás" eredményeként is azt állítják, hogy nincs ilyen beszélgetésről felvételük...? A ma történtek után kissé megingott bennük a bizalmam.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Paloczi95
tag
Sziasztok!
120 megabites internetet rendeltünk, amit pár napja be is kötöttek és hoztak egy Ubee EVW3226 típusú modem-router kombót. A kérdésem az, hogy mennyi normális, hogy kábelen jön ilyen 100/10-es sebesség, viszont wifin csak 30 mega körül? Valami beállítás esetleg vagy modolt firmware vagy akármi segítene?
Előre is köszi!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Paloczi95 #40370 üzenetére
Szia!
WiFi-n - akárcsak mobilneten - a garantált sebesség 0/0Mbps. Az elérhető sebesség nagyban függ a környezettől, és a használt kliensektől is.
Esetleg olvasd át ezt:
WiFi csatornaválasztás az inSSIDer program segítségével
Moddolt firmware-t esetleg a saját tulajdonodban lévő eszközre tehetsz, az Ubee-ra nem, mert az nem a Tied. Mellesleg nem is nagyon találnál rá.
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
Jelenleg 11,5ezret fizetek a Digital Gold+HD+DVR, 120-as net+alap telefonért. Hűség már régóta nincs.
Legutóbb év elején emelték az havidíjamat kb 300Ft-al.
Ha felkeresem a upc-t, hogy aláírok 1évet, szerintetek adnak kedvezményt? 2évet már nem írnék alá de 1évet egy olcsóbb havidíjért esetleg pluszért szó nélkül. -
kezo0
addikt
-
Eyesis
őstag
-
Topikgazda
válasz kabelmania27 #40377 üzenetére
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
Eyesis
őstag
válasz kabelmania27 #40377 üzenetére
Fogalmam sincs már mióta vagyok UPC ügyfél és mind az internettel, mind kábel tv-vel elégedett vagyok. Ez a költözés és annak kezelése viszont tényleg kritikán aluli. Ad egy héttel későbbre időpontot, majd nem történik semmi, nekem kell 15 percet telefonálnom, hogy megmondják, hát nem tudott kimenni senki, a következő szabad időpont 1 hét múlva. Aztán megint nem történik semmi, megint nekem kell telefonálnom, és megint 1 hét múlva ígérnek kiszállást. Ha eleve a költözésnél mondják, hogy 3 hét múlva jönnek ki, még mindig jobban tudom kezelni, mint így. Ráadásul az elnézést kérésért sem biztos, hogy nekem kéne betelefonálnom.
Amúgy az első költözés napján hívtak fel, hogy szeretnének ajánlani valami kedvezményt, mert régi ügyfél vagyok.
Most nem tudok mit tenni, kivárom a 12-ét, és remélem ezúttal tényleg kijön egy kollégájuk.Eyesis
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Gubek-Einste #40379 üzenetére
Köszi a jelzést.
Eyesis: Minden nem lehet tökéletes.[ Szerkesztve ]
-
Eyesis
őstag
válasz kabelmania27 #40381 üzenetére
Tény, hogy kevesebbszer költöznek az ügyfelek, mint ahányan használják az internetet/tv-t
Eyesis
-
kezo0
addikt
Persze a nap hátralévő részében már nem kerestek, és e-mailt sem küldtek. A MyUPC felület pedig még most is azt mutatja, hogy nincs semmilyen folyamatban levő ügyem...
Ezek szerint a mai reklamációm is elszállt a szélben. Vagy nem tudom, itt minek kéne megjelennie, ha nem ennek az ügynek, amit állítólag továbbított kivizsgálásra az ügyfélszolgálatos ember.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
csabi63
senior tag
válasz Eyesis #40380 üzenetére
Én nem költöztem, mégis több mint két hétig tartott, mire kijött a kért technikus. Időpontot csak egy hét utánra kaptam, de elfelejtett kijönni az ürge. Másnap rájuk csörögtem, újabb időpont megint egy hétre rá, 16-20 óra között. Akkor meg beállított délelőtt. Nem voltam otthon, szerencsére az asszony is rákörmölhette a nevét a tabletre.
A néhány hete kötött új szerződésemnél pedig az mondta az ügyfélszolga, hogy rögtön küldi email-ben a szerződést. Megkaptam 11 nap múlva, de arra már nálam volt a friss számla is. Szóval vannak ilyenek. -
kezo0
addikt
válasz wjbhbdux #40385 üzenetére
Aug. 28-án azt mondta az ügyintéző, hogy majd a szept. 7-i modemcsere után indul az új szerződés, és a dokumentumokat is akkor fogják küldeni... Na, ennek a beszélgetésnek nincs egyelőre (?) nyoma náluk. És egyelőre visszajelzés sincs a reklamációmra, amit ma írásban is elküldök nekik. Legalább annak legyen nyoma...
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #40388 üzenetére
Naná.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
syl5
őstag
Van most valami ismert gebasz a netszolgáltatással?
11ker nincs net.
Már napok, hetek óta egyébként brutál lassú is volt, gondolom most szarta össze valami magát.
Más tapasztalta?Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
tomp
félisten
Én csak azt vettem észre, hogy most a 120-at net nem hozza a 100-at se. Max 95Mbps.
Ping és feltöltési sebesség rendben van.
Ilyen nálam évente max 2x van. Ez idén az első. Nálam a 7. kerületben a keleti mögött ha gond van akkor az vagy központi hiba vagy a kerületben döglött meg egy eszköz. Kerületi hiba esetén kiesik az egész szolgáltatás a fél kerületben. Központi hiba esetén a dns borulhat össze (ugye ismerjük) vagy a ping mehet az egekbe de akkor is megvan stabilan a 120Mbit. Most nincs. -
pjen
félisten
Most irjam azt hogy:van 2 felvevôs beltérim az egyiken megy ingyen,a másikon is megy csak ki írja a film árát és nem engedi megnézni.Van egy médiacardom is amelyre a UPC azt irja :kártyán nem megy,azon is megy csont nélkül.Telefon ügyfélszolgra ott azt mondják nem ingyenes.Hát ez van....
-
blakey
titán
Az helyi hiba lesz, nálam, szintén 11. kerület, semmi gond.
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!