Új hozzászólás Aktív témák

  • emsy83

    csendes tag

    válasz #41635072 #3990 üzenetére

    Én ugyan viszonylag "friss" UPC-s vagyok (RubiComtól átvett ügyfélként) de teljesen elégedett vagyok a szolgáltatással (5ezres csomag), az átvétel óta eltelt 2,5 hónapban egyszer volt kimaradás, de az is pár óra alatt rendeződött! Ennyi vagy több szerintem minden szolgáltatónál előfordul, legutóbbi példaként említeném, hogy Mezőkövesden jártam egy patikában, és ott épp a T-Homos net + telefon nem működött pár órája, (ment is a szitkozódás, hogy nincs telefon + kapcsolat at OEP-el :)) A net sebessége a UPC-nél mindig a maximomot hozza, az analóg kábelcsatornák minősége kitűnő, a telefonnal sincs gond!
    Osztókról és jelszintekről itt nagyon sok esetben nem azért olvashatsz, mert gond van a szolgáltatással, hanem azért mert Kabelmania27 mindenkitől érdeklődik: "milyen a jelszinted, milyen osztók vannak nálad, hogyan van a lakásban kialakítva a kábelezés" :) , de gyakran pont ő az aki tanácsokat ad, és ezzel kisegít másokat! ;)
    Egy szó mint száz eddig nekünk bevált a UPC!

Új hozzászólás Aktív témák